Hej.
Jeg hedder mads jeg vil gerne joine jeres server:)
Kan jeg joine jeres server
- Pars
Re: Kan jeg joine jeres server
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Hej.
Jeg hedder mads jeg vil gerne joine jeres server:)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- Mads5684
Ansøgning
Mit navn: Mads
mit Minecraft navn er: mads5684
Sted: Holstebro
Jeg Interesser mig for: Fodbold, computer spil, mw 3 og wow.
Mine erfaringer med Minecraft er singleplayer delen.
Jeg fandt crafters.dk inde på nettet.
Jeg kender indtil videre ingen på serveren, men der er også nogle af mine venner der vil med på serveren.
Jeg vil gerne joine serveren fordi den er dansk. Har set billeder og videoer fra serveren. Jeg synes også at det ser seriøst ud. Derfor vil jeg gerne joine jer.
Har rimlig godt fat på reglerne.
Så jeg håber jeg må komme med på serveren PLZZZ
Jeg kender indtil videre ingen på serveren, men der er også nogle af mine venner der vil med på serveren.
Jeg vil gerne joine serveren fordi den er dansk. Har set billeder og videoer fra serveren. Jeg synes også at det ser seriøst ud. Derfor vil jeg gerne joine jer.
-
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)Mads5684 wrote:Mit navn: Mads
Bemærk venligst, at du kun har 1 chance til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Note:
Har lagt dine topics sammen, ingen grund til at lave to.
Kig eventuelt på nogle af de fyldige ansøgninger som allerede er blevet godkendt.
- Mads5684
Mit navn: Mads
Jeg er 16 år gammel
Jeg Interesser mig for: Fodbold, computer spil, mw 3 og wow, Minecraft selvfølig, mine venner, feste. Håber i kan hjælpe mig til at synes minecraft er federe end det er nu!
Mine erfaringer er med Minecraft er singleplayer delen. Jeg har spiller singleplayer i lang tid. Men nu mener jeg at det er på tide at komme ind i multiplayer delen, Og jeg vil gerne starte med Crafters.dk
Jeg fandt crafters.dk inde på nettet, Det var en Dk server og den så fed ud. Har ser Screenshots, og det ser bare nice. Jeg vel helt vild gerne komme til at spille med jer . Det er endelig grunden til at jeg valgt at ligge en ansøgning ind.
Jeg er en frisk dreng, der er klar til at lave hvad som helst hvis det siger mig noget. Hvis andre har brug for hjælp vil jeg hellere end gerne hjælpe de andre. Jeg vil overholde reglerne.
Jeg kender indtil videre ingen på serveren. Mange af mine venner er startet op med at spille mutiplayer, så når jeg fortæller om serveren vil de sikkert også gerne joine serveren. jeg vil også gerne spille med de andre inde på serveren.
Jeg har læst dem grundigt igennem nu og jeg forstår dem fuldt ud. .
Jeg håber at i godkender min ansøgning, så jeg kan komme ind og spille med jer så hurtigt jeg kan .
Jeg håber at vi ses inde på serveren, så hurtigt som muligt
MVH. Mads Høxbro.
Jeg er 16 år gammel
Jeg Interesser mig for: Fodbold, computer spil, mw 3 og wow, Minecraft selvfølig, mine venner, feste. Håber i kan hjælpe mig til at synes minecraft er federe end det er nu!
Mine erfaringer er med Minecraft er singleplayer delen. Jeg har spiller singleplayer i lang tid. Men nu mener jeg at det er på tide at komme ind i multiplayer delen, Og jeg vil gerne starte med Crafters.dk
Jeg fandt crafters.dk inde på nettet, Det var en Dk server og den så fed ud. Har ser Screenshots, og det ser bare nice. Jeg vel helt vild gerne komme til at spille med jer . Det er endelig grunden til at jeg valgt at ligge en ansøgning ind.
Jeg er en frisk dreng, der er klar til at lave hvad som helst hvis det siger mig noget. Hvis andre har brug for hjælp vil jeg hellere end gerne hjælpe de andre. Jeg vil overholde reglerne.
Jeg kender indtil videre ingen på serveren. Mange af mine venner er startet op med at spille mutiplayer, så når jeg fortæller om serveren vil de sikkert også gerne joine serveren. jeg vil også gerne spille med de andre inde på serveren.
Jeg har læst dem grundigt igennem nu og jeg forstår dem fuldt ud. .
Jeg håber at i godkender min ansøgning, så jeg kan komme ind og spille med jer så hurtigt jeg kan .
Jeg håber at vi ses inde på serveren, så hurtigt som muligt
MVH. Mads Høxbro.
Last edited by Mads5684 on 20 Dec 2011, 17:42, edited 1 time in total.
- PennisPuff
hvor på "nettet" fandt du crafters.dk ? google, dailyrush osv.
-
Godkendt. Fang en admin eller mod ingame, og få en test.
- CptTomatoKing