Leder efter Wordpress Ekspert
- PennisPuff
Re: Leder efter Wordpress Ekspert
julle hvornår er der fest ? synes nemlig du skulle invitere crafters til en jule fest
- FedeAnderzen
Gad vide om jeg kan hyre jule til lidt programmering og betale ham med ting fra mit arbejde.....
- Casper98dk
Sogic wrote:
Læs tråden Casper
Det er vist dig der ikke havde læst tråden Hvordan kan han vide indhold uden at have åbnet den?julemand101 wrote:Tusind tak for gaven. Den er jeg sikker på hele familien kan bruge.
Der skal nok komme et billede så snart jeg lige tager mig sammen.
- maja4626
FedeAnderzen wrote:Gad vide om jeg kan hyre jule til lidt programmering og betale ham med ting fra mit arbejde.....
Skrald <3
- julemand101
Det kommer da helt an på hvad det er du arbejder med samt hvad der skal programmeres.FedeAnderzen wrote:Gad vide om jeg kan hyre jule til lidt programmering og betale ham med ting fra mit arbejde.....
Heroppe i det kolde nord stoler vi ikke på postbuddet kan håndtere noget som helst og derfor ville jeg være lidt træt af at åbne en pakke d. 24. hvis indhold var smadret (det er selvfølgelig også en form for overraskelse).Alisbjerg wrote:Hov hov hov! - Den skulle jo først åbnes juleaften!
Anyway, nu har du jo åbnet den
Bemærk venligst at det er 5 flasker af de rigtige shots. - med 30% og ikke de kedelige 16,4% vandsprøjt
Min favorit er den grønne
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Det var bare en joke, jeg arbejder som skraldemandjulemand101 wrote:Det kommer da helt an på hvad det er du arbejder med samt hvad der skal programmeres.FedeAnderzen wrote:Gad vide om jeg kan hyre jule til lidt programmering og betale ham med ting fra mit arbejde.....
- julemand101
Åhhh så faldt tiørenFedeAnderzen wrote:Det var bare en joke, jeg arbejder som skraldemandjulemand101 wrote:Det kommer da helt an på hvad det er du arbejder med samt hvad der skal programmeres.FedeAnderzen wrote:Gad vide om jeg kan hyre jule til lidt programmering og betale ham med ting fra mit arbejde.....
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.