ansøgning <snowkick>

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
snowkick
Posts: 1
Joined: 03 Aug 2011, 22:18

ansøgning <snowkick>

Post by snowkick »

mit navn er anders og på minecraft er navnet snowkick jeg er 11 år gammel ogjeg bor i østjylland i byen solbjerg (flytter snart til odder :cry: ) jeg elsker minecraft og andrer creative spil men jeg kunne da også tage et spil call of duty eller et andet skydespil :D og jeg har som sagt spillet minecraft før jeg ved endtelig alt om minecraft (hvis i tror jeg blære mig er det ikke meningen sry) jeg spiller næsten altid minecraft multiplayer det er sjovere end at gå rundt uden at have nogen at snakke med ;) og jeg har spillet minecraft i ca et og et halvt år første gang jeg hørte om minecrafters.dk var da jeg snakkede med min ven han synes det var en god server og han havde anbefalet den til mig og jeg har desvære ikke nogen venner (men bare roglig det vare ikke længe hehe :P ) jeg kunne godt tænke mig at joine fordi jeg synes at det kunne være fedt at bygge på en mega sej server og jeg vil gerne være med i fællesskabet (det virke nemlig som et godt fællesskab i har) men jeg har selvfølelig læst reglerne ellers ville jeg jo ikke være tryk på serveren så det har jeg gjort for længst nå men håber jeg kan blive builder eller det der :) ses for nu hilsen anders
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: ansøgning <snowkick>

Post by xcanner »

snowkick wrote:mit navn er anders og på minecraft er navnet snowkick jeg er 11 år gammel ogjeg bor i østjylland i byen solbjerg (flytter snart til odder :cry: ) jeg elsker minecraft og andrer creative spil men jeg kunne da også tage et spil call of duty eller et andet skydespil :D og jeg har som sagt spillet minecraft før jeg ved endtelig alt om minecraft (hvis i tror jeg blære mig er det ikke meningen sry) jeg spiller næsten altid minecraft multiplayer det er sjovere end at gå rundt uden at have nogen at snakke med ;) og jeg har spillet minecraft i ca et og et halvt år første gang jeg hørte om minecrafters.dk var da jeg snakkede med min ven han synes det var en god server og han havde anbefalet den til mig og jeg har desvære ikke nogen venner (men bare roglig det vare ikke længe hehe :P ) jeg kunne godt tænke mig at joine fordi jeg synes at det kunne være fedt at bygge på en mega sej server og jeg vil gerne være med i fællesskabet (det virke nemlig som et godt fællesskab i har) men jeg har selvfølelig læst reglerne ellers ville jeg jo ikke være tryk på serveren så det har jeg gjort for længst nå men håber jeg kan blive builder eller det der :) ses for nu hilsen anders
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
Post Reply