må jeg bygge

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
kriswill
Posts: 1
Joined: 22 Dec 2011, 09:02

må jeg bygge

Post by kriswill »

navn william

mc navn kriswill

alder 9

sted nordjylland

intereser warhammer mineraft og skateboard

mc erfaring jeg har spillet i et eller to år men dengang altså det første år spillede jeg ikke super meget min storebror har en server den er ikke super kvalitet crafters dk er 100 gange så nice det er den bedste server i verden!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D jeg elsker multiplaye så det gør jeg meget men min computer lagger lidt :(
hvor har du hørt om crafters dk jeg har hørt om serveren af en af mine venner hans mc navn er aksel0509
venner selfølgelig aksel0509

jeg vil gerne spille på jeres server fordi at 1 alle er så venlige og nice 2fordi jeres huse er herre awesome
3 fordi jeg tænker at jeg kan lære noget på denne server 4 fordi jeg kan bidrage med nongle fede huse,slotte og diverse andre ting

jeg har læst alle reglerne og læser dem igen indtil jeg kan alle i hovedet ikke fordi at det blir svert men ja :D
Last edited by kriswill on 23 Dec 2011, 09:53, edited 1 time in total.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: må jeg bygge

Post by xcanner »

kriswill wrote:hvad skal jeg skrive her jeg vil gerne bygge plz svar :D
viewtopic.php?f=8&t=744
It's all about the community
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: må jeg bygge

Post by klaske »

kriswill wrote:navn william

mc navn kriswill

alder 9

sted nordjylland

intereser warhammer mineraft og skateboard

mc erfaring jeg har spillet i et eller to år men dengang altså det første år spillede jeg ikke super meget min storebror har en server den er ikke super kvalitet crafters dk er 100 gange så nice det er den bedste server i verden!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
:D jeg elsker multiplaye så det gør jeg meget men min computer lagger lidt :(
hvor har du hørt om crafters dk jeg har hørt om serveren af en af mine venner hans mc navn er aksel0509
venner selfølgelig aksel0509

jeg vil gerne spille på jeres server fordi at 1 alle er så venlige og nice 2fordi jeres huse er herre awesome
3 fordi jeg tænker at jeg kan lære noget på denne server 4 fordi jeg kan bidrage med nongle fede huse,slotte og diverse andre ting

jeg har læst alle reglerne og læser dem igen indtil jeg kan alle i hovedet ikke fordi at det blir svert men ja :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: må jeg bygge

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply