Dit Navn: martin
Dit Minecraft Navn: weeebie
Alder: 24
Sted: hemmet lille by ved skjern tarm området
Interesser: pc gå rimligt op i det, ellers gå jeg meget i fitness/styrketræning. og ja jeg et meget by liv's menneske med venner.
Minecraft erfaring: kun spillet multiplayer i uhh mange måneder men laver ikk så store prochekter, elsker gå hygge mig med små ting eller få mig selv, eller gå på eventyr i mines med folk. har det med invitere folk over vis jeg finder npc mines og sådan, altid sjovere 2-5 mennesker sammen sådan nogle spænde steder:P. spillet på CVG's server de har meget strenge regler om opførsel, men smuttede da der kom problemer da jeg var admin på deres zombie panic source server og resigned da jeg følte det var nok med det.
Hvor har du hørt om crafters.dk: uhh skrev noget med, minecraft good survival servers på google. og i falt i øje som en rimlig server, kender jer dog ikk så godt i nu sjovt nok:P.
Venner på serveren? venner:S jeg ny såå ikk nogle venner her inde pt, nogle der vil være mine venner hehe:P? kom frisk.
Hvorfor vil du joine vores server: ja har været lidt inde og kikke. kan nok ikk bygge mega prochekter men elsker bygge små hyggelige huse/byer, eller ja alle hyssende er så ikk små:S og ja jeg kan gå ændre på mine bygninger 10000 gange før jeg tilfreds med udsendet af dem:P...
Har du læst og forstået reglerne? har læst reglerne nogle gange langsomt, men da jeg har inlærings vanskeligheder sider alle nok ikk 100% men alle reglerne virker som en self regler så de falder mig nemt.. aldrig brudt en regl på andre server i nu pt.. joh en enkel gang sang jeg på en server og fik en advarsel:S
men håber da se jer in game.. håber ansøgningen dækkede alt. brugte jeres skabalon sååå:P...
weeebie ansøgning
- klaske
Re: weeebie ansøgning
den er godtkendt, kom indgame og vær klar på en test i reglerne