Nyt World Setup

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Nyt World Setup

Post by xcanner »

Husk at læse de nye regler (opdateret i dag): http://www.crafters.dk/?page_id=786

Følgende er vores nye worldsetup på crafters.dk:
Normal: Mobs: off, PvP: off. Byg ikke i nærheden af den sorte “border” på worldmap, undgå at udvide worldmap. Status: Fast world.
Skyworld: Mobs: off, PvP: off. Worldborder 3000. Status: Fast world.
Adventure: Mobs: on (creeper kan ikke skade blocks men kan skade spillere. Endermen kan ikke “fjerne” blocks), PvP: off. Worldborder 5000. Status: Midlertidig world (vil blive resat på et tidspunkt).
PvP: Mobs: on (creepers kan skade blocks og spillere. Endermen kan “fjerne” blocks), PvP: on, Special:Ild og TNT virker. Worldborder 3000. Status: Midlertidig world (vil blive resat på et tidspunkt).
Nether: Mobs: on (ghasts kan ødelægge blocks), PvP: off. Worldborder 3000. Status: Midlertidig world (vil blive resat på et tidspunkt).
The End: Mobs: on (Dragen kan ødelægge blocks, Endermen kan “fjerne blocks”), PvP: off. Worldborder 3000. Status: Midlertidig world (vil blive resat på et tidspunkt).

Bemærk at man ikke kan gøre “krav” på strongholds i Adventure world, ligeledes frabedes man at fjerne blocks fra Strongholds (det vil blive betragtet som griefing). Det er i orden er tømme eventuelle skattekister og erstatte “cracked stonebricks” og “mossy stonebricks” med almindelige stone bricks.

De nye worlds er aktiveret!
It's all about the community
User avatar
CptTomatoKing
Posts: 861
Joined: 07 Nov 2010, 12:38
Location: Undervands Byen

Re: Nyt World Setup

Post by CptTomatoKing »

Stille spørgsmål til det... Tja.. Hvorfor har jeg ikke fået min egen verden?

EDIT * Ps hvis der er nogen der har noget fornuftigt så ignorer denne besked! *
To mine, or not to mine...
User avatar
gbl11
Posts: 51
Joined: 10 Aug 2011, 16:43

Re: Nyt World Setup

Post by gbl11 »

Betyder det at der ikke spawner mobs i skyworld? hvis ja, ændres det så nogle sinde?
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Nyt World Setup

Post by xcanner »

gbl11 wrote:Betyder det at der ikke spawner mobs i skyworld? hvis ja, ændres det så nogle sinde?
Vi har valgt at der ikke skal spawne mobs i Skyworld, fordi der er 3 andre worlds med mobs: PvP, Adventure og Nether.

Om det "nogensinde" ændres vil jeg ikke svare på. Men jeg mener at det er balanceret at der er 3 worlds med med mobs og 2 uden.

Og med mobs mener jeg monstre, ikke animals (pigs, sheeps osv.).
It's all about the community
Post Reply