Undskyldning fra Kamperia

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
ChristinaKipker

Undskyldning fra Kamperia

Post by ChristinaKipker »

For det første er det ikke Christinakipker, der skriver, men Kamperia, da jeg har glemt mit password herind til.For det andet håber jeg ikke på en ophævning af min straf, - jeg ved det, jeg har gjort er forkert, og at i ikke tilgiver x-ray her på serveren.Jeg skriver fordi, at jeg er meget ked af det der skete, og fordi jeg gerne vil forsøge, at forklare hvorfor jeg gjorde, som jeg gjorde.

Der skete det, at jeg fandt programmet infinity, hvilket er en hacked minecraft client, hvorefter jeg prøvede det på singleplayer, når ret skal være ret, glemte jeg at afinstallere inden jeg loggede crafters.dk. Jeg så, at andre på serveren også brugte programmet, og før jeg egentlig havde fået tænkt mig om, prøvede jeg det, man kan altid spørge sig selv, hvorfor jeg ikke tænkte længere, men i min naivitet troede jeg, at det var sikkert at vise Christina programmet uden at blive taget af folk. Så selvom hun egentlig påpegede, det egentligt var dumt, måtte jeg bare prøve det, ikke fordi jeg behøvedes diamanterne eller, at de havde nogen interesse, men simpelthen fordi jeg fandt det interessant at prøve. Historien herefter kender i selv.

Hvorfor skriver jeg så til jer nu? Det gør jeg fordi, jeg senere har indset, at trods jeg har prøvede rigtig mange servere, er crafters helt sikkert den bedste, desuden er min kæreste på serveren, og når jeg ser hende spille, irritere jeg mig stadig over, at jeg kunne være så dum, jeg håber på, at jeg på et tidspunkt kan blive unbannet, uanset hvilke forbehold i måtte gøre dette under, og jeg håber på, at jeg ikke har voldt jer for meget besvær.

Kærlig hilsen Thomas Vaupell Christensen aka. Kamperia.

EDIT: God jul, og godt nytår allesammen :).
FedeAnderzen

Re: Undskyldning fra Kamperia

Post by FedeAnderzen »

Ja det er naturligvis op til xcanner og Julemand101, men jeg har endnu ikke set nogen xray snydere blive benådet.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

Nej du bliver ikke unbanned. Xray sager vil aldrig blive unbanned.

Det er et princip vi har og det ændre vi ikke på. Først og fremmest også fordi at hvis vi laver en undtagelse så skal vi til at revurdere alle de andre sager vi har og det er ikke noget vi ønsker at bruge tid på og vi ønsker heller ikke at få nogen af disse personer ind på serveren igen.

Så uanset om jeg synes du er en rar person der bør få en chance til eller ej så vil vi ikke give dig en chance til pga. af det du har gjort.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
ChristinaKipker

Post by ChristinaKipker »

Christina tilbage ved tastaturet.

Jeg har snakket med Fede, og jeg har besluttet mig for at fortælle, hvad jeg synes at huske, der skete hjemme i Kamperias lille lejlighed, og oven i hans søde lille hoved :D!

Jeg sad og snakkede med de andre på mumble, og Kamperia prøvede sig frem med et nyt program. På dette tidspunkt var han kun på singleplayer, så det var fint nok. Vi kommer til at snakke om, om der er andre på serveren der bruger x-ray, snyd, osv, og han beslutter at se, om han kan bruge programmet til at finde de andre. Så vidt jeg ved, mente han at Astro var potientiel bruger af infinity, men at han ikke med sikkerhed kunne se at det var ham, men at der helt sikkert var andre på serveren der brugte samme program. Hvad der så skete, oppe i hans hoved, har nok ærligt været noget med, at han ville blære sig lidt overfor mig, og vise mig at programmerne faktisk virkede. Selvom jeg en enkelt gang fik spurgt, om det nu også var en god idé, tænkte han ikke videre meget over det, før jeg sagde at nu skulle han stoppe, for ellers blev han virkeligt bannet for doooooom, men too late for that! For der kom KlaskeLasses stemme på mumble: "Øøøh, jeg er lige nød til at se på en, som har minet 22 dia på 5 minutter." - Og så var skaden sket, og uoprettelig. Uanset hvad jeg sagde til Kamperia, og selvom jeg sågar foreslog ham at undskylde med det samme, lå han allerede på gulvet og sagde "D'OOOOOH" (bogstaveligt talt).
Cirka fem minutter efter fik han et perm-ban.

Hvad jeg godt kunne tænke mig var, at et nedsat ban blev overvejet. Det er bestemt ikke op til mig at bestemme, og det accepterer jeg fuldt ud. Thomas er virkeligt ked af det han har gjort, og det siger jeg ikke for at fedte for nogen - Det er han! Her sidder jeg, på serveren, ret tit, og han må ikke være med, fordi han ikke spillede efter reglerne, og det er fuldt ud forståeligt. Jeg er sågar klar til at sige, at laver han en fejl kan i smide os begge ud, for jeg garanterer, at den dreng vil gøre alt for at komme ind på serveren igen.

Ud over det, ønskes i selvfølgeligt et rigtigt dejligt nytår, og en fantastisk bag-jul :D! Lad julens stemning brede sig over jer alle, og lad den blide hammer falde.

Kram ChristinaKipker :).

EDIT: Jeg kan se at hammeren allerede er faldet. Too late for me then. Nå, men jeg lader beskeden ligge alligevel, for en god ordens skyld.
Post Reply