Her er et eksempel på en måde at lave ansøgning til serveren.
Dit Navn: Peter
Dit Minecraft Navn: powerfull499
Alder: 17
Sted: Jylland
Interesser: Spil, computer, musik (spiller selv guitar), Ultimate Frisbee (en sportsgren)
Minecraft erfaring: Har spillet lige siden det udkom, - altså dengang det var i Alpha. Jeg hørte om denne server via ven (ice2soul). Jeg har dog holdt en del pauser, og er derfor ikke 100% med på alle updates.
Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: Jeg kender ice2soul og baden27 rigtig godt.
Hvorfor vil du joine vores server: Serveren ser god og stabil ud. Jeg er træt af de der dårlige servere, som går ned hele tiden, fordi de er hosted på computere. Det her ser meget mere professionelt, og stemningen på serveren ser god ud. Jeg har lige gået rundt derinde og set alle de fantastiske monumenter. Jeg så et fodboldstation, - rimelig cool!
Har du læst og forstået reglerne: Reglerne er fine og simple, - har læst dem.
Ekstra info: Jeg går i 2.g på STX (min linje er bioteknologi) og det tager rigtig meget af min tid. Der er nogle dage, hvor jeg ikke får tid til at spille, da jeg har for meget at lave, men i weekenderne står det på gaming. Jeg går til guitar Jeg spiller også meget League of Legends !
Jeg håber, at jeg får lov til at joine jer!
Med venlig hilsen
Peter (powerfull499)
Ansøgning - powerfull499
- xcanner