Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
madsvr

Ansøgning :)

Post by madsvr »

Navn: Mads Vindbjerg Reading.

Minecraft navn: Madsvr.

Alder: 15.

Sted: Esbjerg, sønderjylland.

Lidt om mig selv: Jeg hedder Mads som er 15 år gammel, bor som sagt i Esbjerg. Jeg er halv englænder og jeg elsker at være sammen med mine venner og spille computer spil som minecraft og andre fede multiplayer spil. Jeg elsker at spille med vennerne og andre gode players. Ellers er jeg sammen med min kæreste.

Interesser: Det står ovenover, men jeg kan også godt lide at spille xbox og andre consoller, fx wii også. Jeg kan godt lide at spille pc, det bruger jeg meget tid på og også andre consoller.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft i lang tid, hvor jeg også har haft min egen server i lidt tid. Den gik desværre ned, da den nye update kom. Jeg elsker at spille med andre players og bygge mange ting. Jeg kan godt lide at bygge kæmpe huse, som er meget flotte og andre nice ting.

Venner på serveren: Kinz0999, men jeg håber, at jeg får flere som jeg kan spille og hygge med. :)

Hvorfor jeg vil joine serveren: For at mig og min ven kan spille sammen. Det kunne vi ikke fordi min server gik ned, men derfor vil jeg gerne joine serveren og spille med andre players selvfølgelig. Den lyder til at være meget god, jeg har kigget lidt på skyworld og pvp. Det ser meget godt ud. :)

Om jeg har læst og forstået reglerne: Ja, jeg har læst dem grundigt igennem og skulle da mene, at jeg har ellers skal jeg nok tage et kig igen, hvis der er et problem. Jeg skal nok opføre mig ordenligt, det har jeg gjort på andre servere og holde mig opdateret på ændringer i reglerne.

Håber jeg kan komme ind på serveren. Det ser jeg meget frem til. :)

Mvh Mads V Reading.
Last edited by madsvr on 29 Dec 2011, 10:56, edited 2 times in total.
julemand101

Re: Ansøgning :)

Post by julemand101 »

madsvr wrote:Mit navn: Mads Vindbjerg Reading

Mit minecraft navn: Madsvr

Alder: 15 år

Sted: Esbjerg. Sønderjylland :P

interesse: computer, Venner, minecraft, og andre forskellige spil

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft lige siden alphaen kom ud og har haft min egen server ;)

hvor har du hørt og crafter.dk: min ven kinz0999

venner på serveren: kinz0999 og jeg håber på at få flere på crafter's server

hvorfor vil du joine vores server: min ven som er der inde siger at den er sjov og vi vil gerne spille med hinanden :mrgreen:

har du læst og forstået reglerne: ja det har jeg og de lyder retfærdige

Håber Jeg kan komme ind på servern den lyder hyggelig :)
Mvh : Mads V Reading
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren og få en test af en admin eller mod.
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

Godkendt, hop på serveren og få en test af en admin eller mod.
It's all about the community
Post Reply