Hej Crafters!
Jeg vil meget gerne joine jeres server.
Jeg har udfyld ansøgningen så godt jeg kunne:
Navn: Jonas Danielsen
Minecraft Navn: sejeD
Alder: 15
Sted: Kolding, Sydjyland
Interesser: Computer, IT og Fodbold
Minecraft Erfaring: Rimelig god.Har spillet siden Alpha'en kom ud.
Har du hørt om Crafters.dk: Nej, fandt det ved tilfældighed, og syntes godt om det. Så det skal da prøves!
Venner på serveren: Nej, ikke lige pt.
Hvorfor vil jeg joine serveren: Den lyder meget spændene og glæder mig til at skulle prøve den. Elsker at spille noget seriøst SMP.
Har du læst og forstået reglerne: Ja, 100%.
Håber jeg kan komme ind
seje out.
Ansøgning til Serveren
- xcanner
Re: Ansøgning til Serveren
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)sejeD wrote:Hej Crafters!
Jeg har udfyld ansøgningen så godt jeg kunne:
Alder: 15
Sted: Kolding, Sydjyland
Interesser: Computer, IT og Fodbold
Minecraft Erfaring: Rimelig god.Har spillet siden Alpha'en kom ud.
Har du hørt om Crafters.dk: Nej, fandt det ved tilfældighed, og syntes godt om det. Så det skal da prøves!
Hvorfor vil jeg joine serveren: Den lyder meget spændene og glæder mig til at skulle prøve den. Elsker at spille noget seriøst SMP.
Har du læst og forstået reglerne: Ja, 100%.
Håber jeg kan komme ind
seje out.
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
- sejeD
Ansøgning til Serveren 2
Forsøg 2:
Hej Crafters!
Alder: Fyldte 15 i November.
Sted: Sydjyland, Kolding
Interesser: Computer, IT, Fodbold og Selvfølelig Minecraft.
Minecraft Erfaring: Rimelig god.Har spillet siden Alpha'en kom ud. Har dog ikke bygget stor konstruktioner. Men har spillet masser af Survivel, og noget Multiplayer. Jeg har spillet meget sammen med mine venner på en Local Server. Men jeg har ikke nogle billeder/video'er lige pt. af hvad jeg har lavt.
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg fandt det ved tilfældighed, og jeg syntes godt om det. Så det skal da prøves! Jeg elsker at spille på en server med mange mennesker, singleplayer kan godt blive lidt kedeligt til sidst.
Men jeg fandt det ved at søge lidt på Google.
Hvorfor vil jeg joine serveren: Den lyder meget spændene og glæder mig til at skulle prøve den. Elsker at spille noget seriøst SMP. Jeg synes også det er fedt med de mods/plugin i har på serveren, fx. at kunne låse sin dør og chest. Det finder jeg meget nyttigt. Jeg kan rigtigt godt lide at møde nye mennesker inde på Multiplayer serverer, og specielt hvis de er hjælpsomme og gode at spille med. Og jeg har et godt indtryk af at der spiller mange af sådan nogle der inde på jeres server.
Har du læst og forstået reglerne: Ja, 100%. Jeg er kun glad for at der er gode regler på serveren, så den er rar at spille på.
Håber jeg kan komme ind
seje out.
Hej Crafters!
Alder: Fyldte 15 i November.
Sted: Sydjyland, Kolding
Interesser: Computer, IT, Fodbold og Selvfølelig Minecraft.
Minecraft Erfaring: Rimelig god.Har spillet siden Alpha'en kom ud. Har dog ikke bygget stor konstruktioner. Men har spillet masser af Survivel, og noget Multiplayer. Jeg har spillet meget sammen med mine venner på en Local Server. Men jeg har ikke nogle billeder/video'er lige pt. af hvad jeg har lavt.
Hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg fandt det ved tilfældighed, og jeg syntes godt om det. Så det skal da prøves! Jeg elsker at spille på en server med mange mennesker, singleplayer kan godt blive lidt kedeligt til sidst.
Men jeg fandt det ved at søge lidt på Google.
Hvorfor vil jeg joine serveren: Den lyder meget spændene og glæder mig til at skulle prøve den. Elsker at spille noget seriøst SMP. Jeg synes også det er fedt med de mods/plugin i har på serveren, fx. at kunne låse sin dør og chest. Det finder jeg meget nyttigt. Jeg kan rigtigt godt lide at møde nye mennesker inde på Multiplayer serverer, og specielt hvis de er hjælpsomme og gode at spille med. Og jeg har et godt indtryk af at der spiller mange af sådan nogle der inde på jeres server.
Har du læst og forstået reglerne: Ja, 100%. Jeg er kun glad for at der er gode regler på serveren, så den er rar at spille på.
Håber jeg kan komme ind
seje out.
- xcanner
Godkendt, hop på serveren og få en test på reglerne af en admin eller mod.
- xcanner
Godkendt, hop på serveren og få en test på reglerne af en admin eller mod.