ansøning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
kschoum

ansøning

Post by kschoum »

navn: Kasper

alder:11

minecraft navn: fukks

sted: sydfyn

interesser: spil, minecraft, call of duties, computer,

erfaring: har spillet minecraft i 1-2 år og har min egen server.minecraft er en af de sejeste spil, det er for fedt. :shock:
har også spillet på min fætters server. og jeg syntes at jeg selv er rigtig god til at bygge ting

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt om jer fra mine venner kasperlj3, vitus96, HeAdO.

hvorfor vil du joine vores server: fordi mine venner spiller på den. og den skulle være rigtig god. jeg har hørt meget om jer fra mine venner vitus96, Kasperlj3, og de siger at den er rigtig god så jeg syntes at jeg vil prøve at joine den og den er en af de sejeste minecraft server i hele danmark

har du læst og for stået reglerne: ja jeg har læst reglerne to gange nu og jeg lover at jeg nok skal overholde reglerne :) jeg suntes at det er nogle rigtig gode regler
Last edited by kschoum on 29 Dec 2011, 20:26, edited 1 time in total.
xcanner

Re: ansøning

Post by xcanner »

kschoum wrote:navn: Kasper

alder:11

minecraft navn: fukks

sted: sydfyn

interesser: spil, minecraft, call of duties

erfaring: har spillet minecraft i 1 år og har min egen server.
har også spillet på min fætters server. og er rigtig god til at bygge ting

hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt om jer fra en af mine venner

hvorfor vil du joine vores server: fordi mine venner spiller på den. og den skulle være rigtig god. jeg har hørt meget om jer fra mine venner og de siger at den er rigtig god så jeg syntes at jeg vil prøve at joine den

har du læst og for stået reglerne: ja og jeg lover at jeg nok skal overholde reglerne :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
xcanner

Re: ansøning

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
Post Reply