Dit Navn: Thomas
Dit Minecraft Navn: Sugarrush_dk
Alder: 25
Sted: Sønderjylland :p
Interesser: Militæret, MineCraft, andre spil venner osv. :p
Minecraft erfaring: Har spillet MineCraft i et stykke tid nu, startede med en lille privat server sammen med mine brødre :p. Rimelig sjovt, har os spillet noget single-player, vil betragte mig selv som en rimelig advanced MineCraft spiller .
Hvor har du hørt om crafters.dk: Igennem min bror :p
Venner på serveren? telenor4740, superdry
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil meget gerne joine jeres server pga. det kunne være hyggeligt at spille på en dansk servere med et fedt community, og min bror siger det er en rigtig sjov server som man kan spilde lidt tid på i fritiden. Vil blive meget glad hvis jeg kunne joine og hygge mig sammen med jer andre :p.
Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har forstået reglerne og er meget enig med dem og synes de er gode :p
Når ja, håber jeg kan komme ind og spille med jer i det her pragtfulde spil, og server :p
- Thomas.
Ansøgning fra Thomas :)
- klaske
Re: Ansøgning fra Thomas :)
godkendt, kom ind og få en test på reglerne af en mod/admin.
- sugarrush_dk
Øhm? Hvorfor er jeg banned? Når jeg prøver at logge ind står der bare ' Disconnected by Server x-ray' ? Har vel ikke gjort noget forkert? Googlede x-ray og fandt ud af det var hvor man kunne se igennem ting?
- FedeAnderzen
Du skal skrive et indlæg inde under Klage over ban, men jeg har set dine minegange og det ser ikke godt ud...sugarrush_dk wrote:Øhm? Hvorfor er jeg banned? Når jeg prøver at logge ind står der bare ' Disconnected by Server x-ray' ? Har vel ikke gjort noget forkert? Googlede x-ray og fandt ud af det var hvor man kunne se igennem ting?