Dit Navn: Patrick
Dit Minecraft Navn: Ca_Skelptin
Alder: 23
Sted: Midtjylland - Holstebro
Interesser: Computerspil har naturligvis en stor plads i mit hjerten, jeg går for tiden i skole (HF), og det kan af og til være ret så fustrende, og det er der min tid foran computeren kommer ind i billedet, jeg bruger det til at slappe af, og hygge mig med andre mens man stadig kan sidde for sig selv i ro.
Jeg vil ikke kalde mig en ”Hardcore” gamer, men har brugt en masse tid i diverse spil, WoW, Warhammer Online, Magic The Gathering, Tarraria, SWTOR, Skyrim (x-Box360), Fifa 11 (også x-box)
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft side midt beta, og har været på server med Erhardsen, og ActicGnome, derudover har jeg brugt en god potion Dansk & Engelsk timer i skolen på at forbedre mine bygge skills i Minecraft.
Plejer at logge på MineCraft når jeg får nye ideer til byggeriger, og projekter.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem 2 af mine gode venner IRL, Erhardsen & ArcticGnome.
Venner på serveren? Erhardsen, ArcticGnome.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren, fordi jeg har hørt fra mine venner at det er en god server, altid med admins, og rare personer.
Derudover ved at mig og mine venner ofte sidder over Skype og har samtaler omkring MineCraft, og er sikker på at hvis vi samler vore ”MineCraft-IQ”, vil vi være i stand til at små smækket en masse fantastiske og flotte byggerier sammen.
Har du læst og forstået reglerne? Reglerne er læst og forstået, og appelere til enhver sund fornuft.
Ca_Skelptin Ansøgning
- Pars