Jail Rou10

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Locked
Rou10

Jail Rou10

Post by Rou10 »

Jeg er idag kommet i jail. Og det er faktisk af en UTROLIG dum fejl..

Der sker det.. Jeg går en tur, og leger med min pickaxe.. For det kan jeg godt li !

Jeg kommer så ned i en undervandsbyen og går rundt og tjekker cool stuff.. For det kan jeg godt li ?

Anyway.. Jeg kommer så til at hakke en Dia-ore i stykker og ville så ''lave'' den igen ? det troede jeg man kunne.. Og når jeg siger kommer til.. Så var det faktisk et uheld.. For jeg ville ikke tage noget med vilje !

Men jeg får så smadret den ore der, og får diamond på mig.. Jeg føler mig nøgen.. nej, jeg føler mig beskidt.. jeg VED jeg har overtrådt noget, og har lavet en crime.. Føj! Men efter jeg havde hakket i den og ikke kunne lave den besluttede jeg mig for at jeg ville gå videre og der efter skrive til en admin om min FEJL.. Jeg skal så logge af og glemmer derefter alt om min crime..

Nu er jeg sat i jail.. og VED jeg er skyldig.. Men er villig til at betale tilbage , hvad det end skal koste.. For det var ikke smart..

UNDSKYLD !!!! :(
kaffeluskeren

Re: Jail Rou10

Post by kaffeluskeren »

Image
/kaffe
Rou10

Post by Rou10 »

Okay.. 10 dage i jail..

Synes det er en LANG straf for at være glemsom...

Jeg er en GLEMSOM person.. og farveblind.. men lad det ligge..

Men jeg glemte noget, og har aldrig lavet noget crime her inde før.. og det her var ikke engang med vilje.. Så personligt ville jeg mene straffen skulle forkortes.. tak.
xcanner

Post by xcanner »

Du blev fanget med hænderne i kagedåsen og har fået en tur i brummen, hvad er det lige du klage over?

Hvis du nu havde kontaktet en moderator eller admin om dit lille "uheld", eller skrevet en post på forum om det, havde du ikke fået en tur i brummen.

Hvad kan du lære af det:
1. Lad være med at "lege" med din pickaxe i områder som ikke tilhører dig.
2. Hvis du lige pludselig opdager du har hænderne i kagedåsen, så stå frem, i 99,99% af tilfælde vil det nedsætte din straf til 0 dage...
It's all about the community
Rou10

Post by Rou10 »

Ja, hvis det ikke var et uheld havde jeg da taget alle de dia-ore der var ..

Men fair nok..

Må bare lige finde noget andet at lave imens :/

Godt nytår anyway :)
RLarsen

Post by RLarsen »

i forhold til hvor besværligt det sikkert har været at flytte den dia blok, så synes jeg ikke det lyder så galt
Image
Ch0x

Post by Ch0x »

#
Ved at tråden er blevet besvaret mens jeg har skrevet, men nu har jeg jo gjort mig så umage :-(
#

Okay, for god ordens skyld er lige en kopi af det Klaskelasse skrev om dit ban
klaske wrote:Har jailet Rou10 i 10 dage for at hugge en diaore i undervandsbyen. Den dia skal han selvfølgelig af med igen.
Og mht strafnedsættelse finder jeg det ikke aktuelt. For det første bør du slet ikke gå og svinge med din pickaxe i andre folks bygninger eller områder. Derudover tager det da også lige lidt at mine en diamond-ore, medmindre du selvfølgelig har haft efficiency på. I det tilfælde bør du overhovedet ikke slå på ting der ikke tilhører dig selv.

Du er glemsom, fint nok. Men hvad er det første du gør når du ved et uheld har ødelagt noget som ikke tilhører dig? Du kontakter selvfølgelig en administrator eller moderator med det samme for at bevise din ærlighed, for at få løst problemet hurtigst muligt - og for at du ikke glemmer det.

Og helt ærligt... Der er altså ingen grund til at skrive din klage som en rap-sang på lavt niveau - keep it simpel.
Locked