Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Dakkel

Ansøgning :)

Post by Dakkel »

Dit navn: Peter.

Dit minecraft navn: Dakkel.

Alder: 15 år.

Sted: Holstebro.

interesse: computer, sport, minecraft, Wow.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden jeg lånte en account, som nu er blevet min. Jeg har spillet rigtig meget med mine venner, og har haft rigtig meget sjov med det. Jeg har bygget mange ting sammen med mine venner, som byer, kirker og andre seje ting. Så alt i alt har jeg nok spillet ca. et halvt år

hvor har du hørt og crafter.dk: En ven som selv spiller meget på den og anbefalede jeg "Skulle" ind på den

venner på serveren: Jeg har en ven på serveren som hedder Fyhu som jeg spiller wow sammen med.

hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine serveren fordi jeg synes den er interessant og fordi så kan jeg spille med min ven fra wow og jer andre og jeg håber vi kan arbejde sammen til mange seje og flotte bygninger. Jeg vil også gerne joine fordi den har så mange fede bygninger og ting, og at den er hack og grief sikret da jeg hader det. :)

har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst og forstået reglerne så i kan bare spørge løs. :)

Jeg glæder mig allerede til hvis jeg bliver accepteret da jeg kan spille sammen med min ven Fyhu og have det sjovt med jer andre og have et godt venskab. :)

Jeg har tænkt mig at lave bygninger med min ven Fyhu som f.eks et hus i en by som vi kan bo i, Og måske lave en by sammen med hans venner også.

Glædelig Jul og godt nytår.

MVH. Dakkel / Peter.
Last edited by Dakkel on 30 Dec 2011, 19:22, edited 5 times in total.
Fyhu

Re: Ansøgning :)

Post by Fyhu »

Sådan blueeye!:)
julemand101

Post by julemand101 »

Dakkel wrote:dit navn: Peter

Dit minecraft navn: Dakkel

Alder: 15 år

Sted: Holstebro

interesse: computer, sport, minecraft, Wow

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden jeg lånte en account som nu er blevet min. Jeg har spillet rigtig meget med mine venner og har haft rigtig meget sjov med det. Jeg har bygget mange ting sammen med mine venner som byer osv.
hvor har du hørt og crafter.dk: En ven fra Wow som anbefalede at jeg skulle prøve den.

venner på serveren: Jeg har en ven på serveren som hedder Fyhu

hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil joine serveren fordi jeg synes den er interessant og fordi så kan jeg spille med min ven fra wow

har du læst og forstået reglerne: Jeg har læst og forstået reglerne

Jeg glæder mig allerede til hvis jeg bliver accepteret da jeg kan spille sammen med min ven Fyhu og have det sjovt med jer andre

Glædelig Jul og nytår

MVH. Dakkel / Peter
Afvist. Giv den lige 10 min mere og så tror jeg den er der. Jeg ser gerne lidt bedre tegnsætning (husk punktummer) samt du fx fortæller lidt om hvad du har tænkt dig at bygge.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Pars

Post by Pars »

godkendt
Post Reply