Først, godt nytår allesammen!
Jeg skriver her, fordi jeg ikke gider have længerevarende diskussioner i chatten på crafters.
Kort fortalt, kom jeg til spawn da Maja(og de der tal), skrev at vi skulle komme derhen. Her får jeg så gift i hovedet, som næsten dræber mig. Da jeg kiggede efter, kan jeg se at det er Kofodz og Finkipinki, som gerne vil afprøve det.
Er det i orden? Jeg havde et halvt hjerte tilbage, da de var færdige.
Kram ChristinaKipker.
Klage over brug af gift.
- Kofodz
Re: Klage over brug af gift.
Finikipinki kastede ikke med dem...
For det første dræber de ikke, og for det andet så vidste jeg ikke de skadet - er det ikke lidt plat at hidse sig så meget op over sådan en lille ting? Jeg spurgte om du ville have et stykke brød til at regenere dit health..
"længerevarende diskussioner" 5 linjer ?
Men troede sådan noget var sejt?
For det første dræber de ikke, og for det andet så vidste jeg ikke de skadet - er det ikke lidt plat at hidse sig så meget op over sådan en lille ting? Jeg spurgte om du ville have et stykke brød til at regenere dit health..
"længerevarende diskussioner" 5 linjer ?
Men troede sådan noget var sejt?
Troede det gav respekt at dræbe folk ?Jeg ved godt det er herre trælst at blive udsat for dette, men jeg må sige, også selvom det er off topic:
Respekt drenge! Det dér, det er fandme god humor!
Næste gang, så grav folk inde, det plejer jeg at gøre, det skader dem ikke, det forvirrer bare .
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- maja4626
Vil også gerne lige sige, at jeg ikke havde nogen ide om hvad Kofodz ville.
Han sagde bare over mumble, at jeg skulle skrive noget så folk kom i spawn.
Undskyld hvis du føler dig krænket ;DD
Han sagde bare over mumble, at jeg skulle skrive noget så folk kom i spawn.
Undskyld hvis du føler dig krænket ;DD
- Kofodz
Og det var ikke mening den skulle have ramt dig ChristinaKipker, du kunne jo bare have taget imod brødet?
- PennisPuff
som kofodz siger du synes jo det er iorden at dræbe folk og tage deres ting selvom man ikke er i pvp, men når det gør ud over di selv er det ikke i orden eller hvad ? og desuden drabte han dig ikke og han tilbød dig brød, (jeg fuldte med over chatten) og han sagde også undskyld, jeg mener du bør tilgive ham da han bare regnede med du synes det var sjovt for det havde du jo hentydet til.
- KayL0w
Kofodz> selv jeg ved at du ikke er så dum, selvfølgelig vidste du at den potion der var giftig..
- Kofodz
Det fandt jeg jo så ud af de var.
- julemand101
Og så stopper vi her. Lad os bare sige at lad det ikke gentage sig det nummer hverken af jer eller andre.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.