Navn: Rasmus peter Madsen
Minecraft Navn: rpjs95
Alder: 16, 05-02-95
Sted: Aarup, vestfyn
Interesser: Minecraft, framing simulator, venner, min scooter eller for og sige det ligeud elsker ting med fart.
Har du spillet Minecraft før: Nej, jeg har kun prøvet det ved mulleh og zakulle
Minecraft erfaring: har set zakulle og mulleh spille og har spurgt ind til forskellige ting, (om hvordan man gjorde, og hvordan forskellige ting fungerede), ellers har jeg kun prøvet at spille hos mulleh og zakulle.
Hvor har du hørt om crafters.dk: zakulle, mulleh og sexbloker.
Venner på serveren: zakulle, mulleh og sexbloker.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kan godt lide at spille multiplayer, sammen med andre mennesker, og synes det er hyggeligt at møde andre som også godt kan lide at spille. Det er fedt at være en del af et fællesskab hvor folk kan snakke sammen og bygge med hinanden på kryds og tværs. Jeg har været med mulleh rundt og se nogle af de forskellige ting der er lavet (bl.a. noget af spawnbyen og fabrikken) og han har forklaret mig hvorfor det er en god server. jeg kan godt lide at folk er gode til at hjælpe hinanden, og politikken om at man ikke ødelægger hinandens ting. det gør også at man får meget mere lyst til at bygge store projekter, fordi man har et fællesskab som gerne vil hjælpe en og man er med til at gøre det til et sjovere sted at være.
Har du læst og forstået reglerne: ja, de er læst og forstået
ansøgning fra rpjs95
- rpjs95
ansøgning fra rpjs95
Last edited by rpjs95 on 03 Jan 2012, 21:46, edited 1 time in total.
- klaske
Re: ansøgning fra rpjs95
rpjs95 wrote:Minecraft Navn: rpjs 95
Navn: Rasmus Madsen
Alder: 16
Sted: fyn ( aarup )
Interesser: Minecraft og venner, (DAMER) og ting med fart
Minecraft erfaring: har set zakulle og mulleh spille, og har spurgt ind til forskellige ting for at høre hvad det var for et spil.
Har du spillet Minecraft før: ja, har prøvet og spille for zakulle.
Singleplayer eller multiplayer på en anden server? multiplayer, igen for zakulle.
Hvor har du hørt om crafters.dk: zakulle, mulleh og sexbloker.
Venner på serveren : zakulle, mulleh og sexbloker.
Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingam : har snakket med mulleh om nogle få ting og har læst og forstået reglerne.
Om mig : som sagt hedder jeg rasmus og kommer fra fyn. mulleh er også min fætter, zakulle er en god ven.
kan godt og bruge min tid på at være sammen med mine venner/veninder, min computer en god ting for mig :)og så kan jeg godt li' og grave i minecraft, synes det er fedt af man kan bygge alt muligt af 4 kantet klosser, og min selv skal finde de ting man skal bruge
til serveren : har været rundt med mulleh og se forskellige ting som farbrikken, metroen. så kan jeg godt lig jeres politik, omkring man ikke ødelægger andres ting !!!
Jeg savner lidt orden i din ansøgning... texten er fin men.. svært at læse o.O
kom igen.. sæt det lige lidt pænere op
og så lige standarten =P
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
- xcanner
- xcanner
Re: ansøgning fra rpjs95
Fejlede testen, har bedt ham om at komme igen i morgen.
It's all about the community