Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
bach97
Posts: 1
Joined: 03 Jan 2012, 11:01

Ansøgning

Post by bach97 »

Dit Navn: Morten

Dit Minecraft Navn: bach97

Alder: 14

Sted: Midt- Vest- jylland (Holstebro)

Interesser: Jeg spiller meget computer... Jeg bruger meget af min tid på at spille Minecraft og WoW. Hvis jeg kommer ind på Crafters vil jeg nok bruge mere tid på Minecraft.

Minecraft erfaring: Har haft egen server, spiller ret tit og er fin god ville jeg selv mene :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven fra skolen.. (kasperlj3)

Har en ven på serveren der hedder kasperlj3, som spiller meget på jeres server.

Hvorfor vil du joine vores server: Søger en seriøs server, uden grief.. Og den her virker rimelig seriøs..
Har læst alle regler og synes at det er meget passende regler (min server havde cirka samme regler). Udover det vil jeg også joine for at jeg kan bygge med Kasperlj3... Det kunne være dejligt at få ro til at bygge, uden grief.

Kunne være fedt hvis jeg kunne få lov at spille med på serveren.. Har set nogle af jeres store flotte projekter på Youtube og på jeres billeder her på siden. Det ville være fedt hvis jeg kunne bygge med :D

Håber vi ses på jeres super seje server! :o
Last edited by bach97 on 04 Jan 2012, 11:12, edited 1 time in total.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

bach97 wrote:Dit Navn: Morten

Dit Minecraft Navn: bach97

Alder: 14

Sted: Midt- Vest- jylland

Interesser: Spil, computer, minecraft, wow

Minecraft erfaring: Har haft egen server, spiller ret tit og er fin god ville jeg selv mene :D

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en ven fra skolen.. (kasperlj3)

Har en ven på serveren der hedder kasperlj3

Hvorfor vil du joine vores server: Søger en seriøs server, uden grief.. Og den her virker rimelig seriøs..
Har læst alle regler og synes at det er meget passende regler (min server havde cirka samme regler)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Godkendt, fang en admin/mod ingame og ta' testen
Post Reply