Min undskyldning :(

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
k0ngen

Min undskyldning :(

Post by k0ngen »

Hej.
For ikke ret lang tid siden blev jeg bannet for at have taget en diablock, hvorefter jeg stillede den tilbage så hurtigt jeg kunne. Den stod det samme sted som den gjorde før, og den havde kun været væk i 1-1½ sekund. Jeg ved ikke om det er på grund af dét, eller princippet, om at man ikke skal røre ved andre ting, at jeg er blevet bannet. uanset hvad har jeg lært at man aldrig skal røre ved andres ting. Ham der stod ved siden af mig, sagde at der var noget jeg havde ødelagt, eller at nu stod der at det var min. Men jeg vidste ikke at det ville have nogen betydning, hvis jeg tog en diablock op, og satte den ned igen. Formålet ved det, var at jeg bare skulle se hvordan den så ud i hånden. Jeg synes måske det er lidt at overreagere, hvis jeg ikke rigtig har gjort nogen skade. Jeg håber virkelig på, at kunne komme ind igen. Mange undskyldninger. :(
- k0ngen
FedeAnderzen

Re: Min undskyldning :(

Post by FedeAnderzen »

Igår lavede du samme nummer med en anden diablock inde ved portalbygningen, hvor du også griefede nogle slabs. Det er 2 forseelser på 2 dage og du er helt ny herinde, så hvis det stod til mig kommer du ikke ind igen, men du kan være heldig at nogen af de andre har en anden mening.
Image
RLarsen

Post by RLarsen »

vi "overreagerer" jo netop fordi du lavede samme nummer igår hvor du fjernede en diamant block ved en anden portal.
Diamant blocks ser ens ud i hånden uanset hvor man ødelægger dem
Image
k0ngen

Post by k0ngen »

Det må i undskylde. :(
julemand101

Post by julemand101 »

I mine øjne er du perm. banned (det vil sige ingen mulighed for at komme ind igen). Din ansøgning er fra d. 1. januar i år og du vælger så allerede at bryde vores regler op til flere gange. Find du dig hellere en server hvor dan slags kan accepteres.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
k0ngen

Post by k0ngen »

fml.
k0ngen

Post by k0ngen »

Hvem er det der har bannet mig, og hvem bestemmer min straf? og kan personen lave om på min straf?
julemand101

Post by julemand101 »

Det er RLarsen der har banned dig. Og ja han kan godt ændre din straf ligesom admins (mig og xcanner) også kan ændre din straf. Men alle moderatorer og admins har lov til at skrive hvad de mener omkring den enkelte sag og komme med anbefalinger.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
k0ngen

Post by k0ngen »

Undskyld. Kan jeg ændre straffen hvis jeg LOVER aldrig at stjæle igen, og tilbyde nogle timers gratis arbejdskraft? ;) Jeg savner allerede at være inde på serveren...
julemand101

Post by julemand101 »

k0ngen wrote:Undskyld. Kan jeg ændre straffen hvis jeg LOVER aldrig at stjæle igen, og tilbyde nogle timers gratis arbejdskraft? ;) Jeg savner allerede at være inde på serveren...
Du stoppede jo åbenbart ikke efter første gang du blev taget? Så hvordan kan vi vide du kan holde hvad du lover denne gang?
Post Reply