Min undskyldning :(
- k0ngen
Re: Min undskyldning :(
Jeg har prøvet at blive bannet nu, og jeg har virkelig ikke lyst til at det sker igen. Jeg lover i kan stole på mig, og jeg håber virkelig på at få min straf sat ned.
- julemand101
Du får ikke en ny chance af mig. Det kan være RLarsen er i bedre humør.k0ngen wrote:Jeg har prøvet at blive bannet nu, og jeg har virkelig ikke lyst til at det sker igen. Jeg lover i kan stole på mig, og jeg håber virkelig på at få min straf sat ned.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- k0ngen
I så fald er jeg villig til at give ham en masse arbejdstimer derinde.
- edislosic
Hey, jeg kunne faktisk også tænke mig at arbejde for en af adminsene/serverejerne, jeg ved ikke om der er en thread til sådanne sager. håber i kan hjælpe mig
- julemand101
Jeg aner ikke hvor folk har den slags fra at man kan få tildelt samfundstjeneste på serveren. Det er aldrig sket før så vidt jeg er orienteret og det er ikke en form for straf jeg vil give nogensinde. Årsagen er at jeg finder det mere passende at folk bliver straffet på den måde at de ikke kan spille det spil de har købt på den server de vil spille på. Hvis en person får tildelt samfundstjeneste så spiller personen stadig spillet og samtidig skal der endda en opsynsmand til at holde øje med at personen ikke begår hærværk eller gøgler rundt imens.edislosic wrote:Hey, jeg kunne faktisk også tænke mig at arbejde for en af adminsene/serverejerne, jeg ved ikke om der er en thread til sådanne sager. håber i kan hjælpe mig
Så det er altså ikke en strafform som jeg finder særlig tiltrækkende set med admin brillerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- k0ngen
Nu er der gået et par dage og jeg savner virkelig Crafters, har venner som tit fortæller om hvad de finder hele tiden. Derfor vil jeg gerne, endnu en gang bede om forladelse til alle admins på Crafters.
Jeg håber i kan tage imod min undskyldning, jeg ved godt at det var forkert og jeg synes ikke jeg fra min synsvinkel har gjort speciel meget galt.
tusind undskyldninger
-k0ngen
Jeg håber i kan tage imod min undskyldning, jeg ved godt at det var forkert og jeg synes ikke jeg fra min synsvinkel har gjort speciel meget galt.
tusind undskyldninger
-k0ngen
- julemand101
Jeg vil lade det være op til RLarsen at bestemme det her men jeg vil lige tilføje noget til følgende udsagn du kommer med:
Hvis serveren skal blive ved med at være et godt sted at være og samtidig også se relativ pæn ud så er vi nød til at undersøge hvert eneste grief der forekommer og løbende tjekke. Dette tager også tid og det er typer som dig der er med til at vi er nød til at gøre den slags! At du synes det er relativt lidt er alene fordi du er komplet uviden eller glemmer at se tingene fra en anden synsvinkel. At du tager tingene så let gør det heller ikke bedre eftersom du derved tydeligt viser at du har din egen fortolkning af reglerne og du ser dem mere som "retningslinjer" og ikke som "regler der skal overholdes". Der er en grund til hver eneste regel og hvis man bryder nogen af dem så er det straf kontant!
Du har ingen ide om hvor meget tid admins og moderatorer skal bruge på den slags tåbelig ligegyldig grief som er det du har lavet. Det tager meget tid at først finde ud af hvem der har gjort det, slå op om han er tidligere straffet, derefter bedømme hvilken straf der er passende, derefter højst sandsynligt at skulle svare på persones "klage" på forum og derefter skulle behandle alle de undskyldninger personen kommer med.k0ngen wrote:Jeg håber i kan tage imod min undskyldning, jeg ved godt at det var forkert og jeg synes ikke jeg fra min synsvinkel har gjort speciel meget galt.
Hvis serveren skal blive ved med at være et godt sted at være og samtidig også se relativ pæn ud så er vi nød til at undersøge hvert eneste grief der forekommer og løbende tjekke. Dette tager også tid og det er typer som dig der er med til at vi er nød til at gøre den slags! At du synes det er relativt lidt er alene fordi du er komplet uviden eller glemmer at se tingene fra en anden synsvinkel. At du tager tingene så let gør det heller ikke bedre eftersom du derved tydeligt viser at du har din egen fortolkning af reglerne og du ser dem mere som "retningslinjer" og ikke som "regler der skal overholdes". Der er en grund til hver eneste regel og hvis man bryder nogen af dem så er det straf kontant!
- edislosic
Du lyder som en gammel sur mand...
- julemand101
At kalde folk for sure og gamle når de kommer med en god detaljeret begrundelse gør ikke en debat bedre. Jeg er rigtig glad for at være en del af administratorgruppen på den her server og jeg ville da også droppe projektet hvis jeg ikke syntes det var noget værd.edislosic wrote:Du lyder som en gammel sur mand...
Men ikke alt arbejde er lige sjovt og på bundlisten ligger det at skulle ordne sager omkring grief (selvfølgelig er det sjovt engang imellem at ban en person). Vi kunne bruge tiden meget mere fornuftigt på at gøre tingene bedre for de brugere der vælger at følge reglerne.
I sidste ende laver vi vores arbejde på frivillig basis og der er altså grænser for hvor meget bøvl vi gider at rode med. Hvis en person har valgt at grief så viser vores egne undersøgelser at selvom de får en chance til så laver langt de fleste grief igen indenfor kort tid. Jeg tror ikke på folk kan forandre sig så meget at de går fra holdningen "skidt med lidt grief" til "grief er end dødssynd" på en måneds tid. Dem der siger de har lært lektien har ikke lært noget som helst i langt de fleste tilfælde og enkelte personer kommer endda bare ind igen for at ødelægge vores spawntræ for at tage "hævn" (temmelig dumt når vi kan lave rollback på få sekunder).
Vi har rigtig mange fornuftige spillere på serveren og der kommer stadig flere og flere som kan finde ud af reglerne. Eftersom vores tid og ressourcer er begrænset er der ikke nogen grund til at vi skal udvise nogen venlighed overfor for dem der vælger at bryde reglerne når vi har spillere der ikke gør det. Indenfor de sidste par dage har vi sågar ramt loftet for antal samtidige brugere og har måtte lukke for ansøgninger.
Forklar mig lige hvorfor jeg skal vælge at unban K0ngen som har lavet flere tidligere overtrædelser af reglerne indenfor kort tid i stedet for at gøre plads til en kommende ny spiller på serveren der ikke har lavet noget ulykker? Det kan virke meget usympatisk men vi forsøger faktisk at køre en server der er godt sted at være og gør et stort arbejde for dem der vælger at overholde reglerne.
Og tilsidst. Jeg synes ikke det er særlig konstruktiv at kalde mig sur og gammel når jeg vælger at bruge min tid på at svare folk herinde på forummet og hjælper rigtig meget rundt omkring. Det er i orden at være uenig med mig men så skriv i stedet hvad du er uenig omkring således vi kan få en god og sund debat i stedet.
Hilsen
Den sure og gamle julemand på 23 år.