Halløjsa Crafters! :)

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
sugarrush_dk

Re: Halløjsa Crafters! :)

Post by sugarrush_dk »

Jeg ved det her er en barnlig kommentar, men ja. Kan vel ikke gøre noget ved det, og jeg gider ikke blive ved med at diskuterrere om et emne jeg ved jeg selv har ret i, forståeligt i ikke kan stole på mig, acceptere det os fuldt ud, men jeg siger det bare 100% ærligt. Har ikke brugt nogen form for cheat. Og jeg forstår jeres emne, men ja. Desværre, vel ellers gerne spille på serveren. Og vil gerne undskylde for personens mine jeg har gået ind i. :S.
Ch0x

Post by Ch0x »

Da du ikke havde skrevet en klage i noget tid efter dit ban, troede jeg faktisk at du ville acceptere din straf. Men endnu engang skal jeg skuffes af en, som tror at han med en latterlig forklaring kan snige sig uden om de fejl han har begået.

Helt ærligt. Det mindste du kan gøre er, at erkende brugen af xray. For selvfølgelig har du brugt det. Det er alt for tydeligt til, at en bortforklaring overhovedet kan tages til overvejelse. Du ved udemærket godt at vi har ret, men du er åbenbart for tåbelig til at indrømme det.

Som de andre nævner, er du gået ind i en minegang som ikke tilhører dig. Som udgangspunkt vil det nok bare give en tur i jail, måske endda kun en advarsel. Problemet i denne sag er, at du er gået igennem denne 1*2 blokke gang, og minet ud til diamanter helt op til 10 blokke væk derfra. Nårh ja, og det var jo så det eneste du havde gjort. Ikke noget med et system med at mine til siden ved hver 10. blok eller lignende. Men jeg kan selvfølgelig godt få øje på, at det er spild af tid når man ved hvor diamanterne er.

For fanden, tag dig nu sammen.
Du begik en fejl, blev for grådig. Se det nu i øjnene og kom videre.
Brug det som en lektie fremover.
xcanner

Post by xcanner »

Bemærk på koordinaterne, hvor hurtigt du finder diamanter på dine "tilfældige gange".
Attachments
Gange du minede ud fra.
Gange du minede ud fra.
Diamanter
Diamanter
Diamanter igen
Diamanter igen
It's all about the community
Post Reply