Ansøgning;b

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Justcallmeowner
Posts: 1
Joined: 06 Jan 2012, 03:31

Ansøgning;b

Post by Justcallmeowner »

Mit navn er mathias og jeg er 14 og tjah jeg kunne godt tænke mig og komme ind på crafter.dk for at kunne hjælpe med at bygge de sjove ting vi nu finde på og mit navn i Mc er Justcallmeowner :)
User avatar
fatKaizer
Posts: 140
Joined: 14 Dec 2010, 01:32

Re: Ansøgning;b

Post by fatKaizer »

Nu er jeg godt nok ikke admin, men for at spare deres tid kan jeg lige sige, at du skal læse ansøgningseksemplet inden du skriver din ansøgning. Ellers ender du med en ansøgning på to linjer, der næppe bliver taget seriøst :)

Desuden står der på Crafters forside, at der er lukket for nye ansøgninger indtil den 12. Så du har fin tid til at læse tråden "LÆS MIG FØRST - inden du poster!" og skrive en god ansøgning inden der.
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning;b

Post by Pars »

Mit navn er mathias og jeg er 14 og tjah jeg kunne godt tænke mig og komme ind på crafter.dk for at kunne hjælpe med at bygge de sjove ting vi nu finde på og mit navn i Mc er Justcallmeowner
What #2 said

Og så kan jeg tilføje:

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning;b

Post by Pars »

inaktiv
Post Reply