Banned.. vær venlig at læse dete...

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
morgenstjerne

Banned.. vær venlig at læse dete...

Post by morgenstjerne »

Davs..
jeg blev banned for ikke ret lang tid siden på mit account "k0ngen".. I har sikkert hørt den her undskyldning mange gange og tror sikkert ikke på den, men det er rigtig nok. Her kommer den. En af mine gode venner er begyndt at spille Minecraft for ikke ret lang tid siden, over Cracked Minecraft. så spurgte han mig og han måtte låne mit account for at spille på Crafters med nogle af hans venner fra hans skole bla. SebastianD12... Men min ven her blev så banned på mit account fordi han minede en dia-block for at se om den blev til "ores" når man minede den da han er ny i spillet, det gjorde den self ikke, og han satte den ned på jorden hvor den stod med det samme igen.. Og da bannede Rlarsen ham så. Så jeg synes selfølgelig at det er træls at det gør jeg ikke kan komme til at spille på Crafters, da mange af mine venner spiller på Crafters...
-Så jeg håber da at i vil tage dette op til en kraftig overvejelse, og foråbenlig Un-bann mit account.. :)
Mvh. Morgenstjerne/k0ngen
FedeAnderzen

Re: Banned.. vær venlig at læse dete...

Post by FedeAnderzen »

Du er ansvarlig for at hvad der kan spores til din account også det dine venner laver.
Image
julemand101

Post by julemand101 »

morgenstjerne wrote:Davs..
jeg blev banned for ikke ret lang tid siden på mit account "k0ngen".. I har sikkert hørt den her undskyldning mange gange og tror sikkert ikke på den, men det er rigtig nok. Her kommer den. En af mine gode venner er begyndt at spille Minecraft for ikke ret lang tid siden, over Cracked Minecraft. så spurgte han mig og han måtte låne mit account for at spille på Crafters med nogle af hans venner fra hans skole bla. SebastianD12... Men min ven her blev så banned på mit account fordi han minede en dia-block for at se om den blev til "ores" når man minede den da han er ny i spillet, det gjorde den self ikke, og han satte den ned på jorden hvor den stod med det samme igen.. Og da bannede Rlarsen ham så. Så jeg synes selfølgelig at det er træls at det gør jeg ikke kan komme til at spille på Crafters, da mange af mine venner spiller på Crafters...
-Så jeg håber da at i vil tage dette op til en kraftig overvejelse, og foråbenlig Un-bann mit account.. :)
Mvh. Morgenstjerne/k0ngen
Eftersom du har været bruger herinde så kender du også reglerne:
4. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk.
Desuden har du jo allerede en tråd kørende her:
viewtopic.php?f=23&t=2748

Det sjove ved den tråd er jo så at den er skrevet i "jeg" form. Altså som om det er dig selv der har gjort de handlinger der er sket på kontoen. En af de historier du kommer med er altså usand og eftersom vi ikke vil have løgnere på serveren så kommer du på ingen måde ind igen efter det her stunt du laver nu. Hvorfor i det hele taget er det her indlæg skrevet på en helt anden forum konto?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
julemand101

Post by julemand101 »

Eller er sandheden den at du lånte din ven dit Crafters.dk forum konto OG din Minecraft konto?

Eller sandheden er nok nærmere den at K0ngen har solgt sin account videre til dig som så ikke har fået hans forum konto og du vil nu forsøge at få kontoen unbanned. Eller du har lånt din ven din account som så skriver en ansøgning herinde, får dig banned og nu vil du tilfældigvis spille på serveren også....

Altså uanset hvad så har du så meget rod med dine konti at jeg ikke kan have dig på serveren.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
morgenstjerne

Post by morgenstjerne »

Hører du slet ikke efter hvad jeg siger?. Min VEN BEGYNDTE at spille på serveren.. Han lavede koden her til crafters(hvilket ikke er den der). jeg havde aldrig spilllet på crafters før han begyndte, og jeg har som sagt kun været her inde i omtrændt 10 minuter som jeg SKREV i mit post... de 10 min jeg var her inde gik jeg bare lidt rundt og så serveren, for at se om jeg ville begynde at spille Minecraft igen, da jeg ikke spillede Minecraft på det tidspunkt.. ellers ville jeg nok heller ikke låne min ven mit account?..
-Og hvorfor skulle jeg gide at købe en andens account, da Minecraft er så biligt iforvejen?..
Jeg kan forsikre dig for at der kun er k0ngen... mig!
morgenstjerne

Post by morgenstjerne »

Julemand nu spørger jeg dig lige men hvor fucking dum kan man lige være?... Du læser jo forfanden ikke engang hvad jeg skriver?.. Eftersom at det er min ven der har fået mig banned kan du så ikke lægge 2 og 2 sammen?? Hvem fanden tror du så det er der har skrevet det først post din gigant spasser.. jeg har selv først set posten nu?!
Kachuu

Post by Kachuu »

helt sikkert den rigtige tone du bruger hvis du vil have en chance for at blive unbanned :P
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.

Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Casper98dk

Post by Casper98dk »

morgenstjerne wrote:Julemand nu spørger jeg dig lige men hvor fucking dum kan man lige være?... Du læser jo forfanden ikke engang hvad jeg skriver?.. Eftersom at det er min ven der har fået mig banned kan du så ikke lægge 2 og 2 sammen?? Hvem fanden tror du så det er der har skrevet det først post din gigant spasser.. jeg har selv først set posten nu?!
Kan kan jo ikke vide om i er samme person, og du bare har lavet en ny account på forummet :) og er den anden. Og som reglerne siger
4. Du har selv ansvar for din egen Minecraft Bruger, og alle handlinger der kan spores til den på crafters.dk.
Så den han siger er at du er den samme som skrev den anden klage omkring ban, med samme account, så det er vel dig der ikke læser hvad Julemand101 skriver. Bare lige for at blande mig ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
morgenstjerne

Post by morgenstjerne »

Jeg har fået at det er mit ansvar men det har jeg jo ikke kunne vide, da det ikke er mig der har spillet på serveren :)..
-Jeg bruger self et andet account da den gamle account som min ven lavede er blevet banned :)
xcanner

Post by xcanner »

Skrev et længere passende svar, men slettede det eftersom han er bannet.
It's all about the community
Post Reply