Jeg forstår ikke helt problemet.
Jeg har ikke de helt vilde problemer med at finde dyrene.
Mit eneste problem er bare, at dyrene forsvinder ud i ingenting, efterhånden som tiden går.
Eller også bugger de bare igennem min indhegning (har prøvet både med fence og normale blocks, det sker stadig).
Så det er pænt umuligt overhovedet at have en farm?
Hønsefarms + får ?
- baden27
Re: Hønsefarms + får ?
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- PennisPuff
I 1.1 hvis et får spiser græs vokser ulden ud igen
- bobiboblolo
julemand101 wrote:Jeg har lige kørt en butcher på samtlige worlds. Håber det vil give nogle flere får. Jeg vil for fremtiden lige forsøge at huske at gøre det en gang dagligt men det er kun hvis jeg har tiden til det.
Jeg synes heller at man bare skulle have en regl om hvis man ser får uden uld skal man dræbe dem istedet for /butcher. Da jeg gerne selv vil have en farm med 2 køer, 2 får etc for at kunne farme dem. Og derefter slå dem ihjel. Og jeg synes da også dyre handel kunne være interessant, uden at man mister sine dyr hele tiden.
Men altså en regl dom siger det med at dræbe får og at ingen spiller på noget tidspunkt må have over 30 dyr.
- julemand101
bob:
Der er en fejl i 1.0 der gør at dyr ganske enkelt forsvinder af sig selv. Husk så samtidig på at den her tråd er temmelig gammel og den fejl med at dyr aldrig spawner er for længst væk.
Så når vi kører butcher nu (hvilket vi gør MEGET sjældent pga. netop farms) så er det pga. mobtraps der er løbet løbsk eller hvor vi kan se serveren bliver presset af for mange mobs generelt i en verden. Og vi forsøger så i disse tilfælde at køre butcher meget lokalt i det specifikke område.
Der er en fejl i 1.0 der gør at dyr ganske enkelt forsvinder af sig selv. Husk så samtidig på at den her tråd er temmelig gammel og den fejl med at dyr aldrig spawner er for længst væk.
Så når vi kører butcher nu (hvilket vi gør MEGET sjældent pga. netop farms) så er det pga. mobtraps der er løbet løbsk eller hvor vi kan se serveren bliver presset af for mange mobs generelt i en verden. Og vi forsøger så i disse tilfælde at køre butcher meget lokalt i det specifikke område.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- bobiboblolo
julemand101 wrote:bob:
Ups havde ikke set hvor gamle tråden var
- rallentof
har en hønse farm ved mit første home men har opdateret minecraft så i admins må gerne dræbe dem hvis det er meget vigtigt
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL