Så er Waterfall Dale klar til start!
Crafters løbet
- FedeAnderzen
Re: Crafters løbet
Held og lykke, men xmansen har trænet i dagevis nu, så jeg sætter mine bobs på ham
- fatKaizer
Bare rolig, hans arbejde er ikke nødvendigvis spildt, han kan jo stadig nå tredjepladsen
- rallentof
Rigtig god ide jeg tænkte på det samme håber xcanner giver lovMarcus007363 wrote:Razzer... Overtal xcanner til at lade dig flyve sådan du kan følge med oppefra
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- FedeAnderzen
Tak for et veloverstået løb, det viste sig at xmansen der havde trænet ruten de seneste dage var suveræn i sit løb og slog sin egen personlige rekord med en fantomtid på ca. 8.15 minutter.
Fatkaizer kom ind et langt minut efter og så kom kaffeluskeren ind på en flot 3 plads.
CasperSK fejlede totalt og smed 3 pladsen ud af vinduet ved ikke at have forberedt sig.
SC siger mange tak til alle deltagere, det var en større succes end forventet og vi håber andre har mod på at arrangere deres egne løb i deres nær område.
Fatkaizer kom ind et langt minut efter og så kom kaffeluskeren ind på en flot 3 plads.
CasperSK fejlede totalt og smed 3 pladsen ud af vinduet ved ikke at have forberedt sig.
SC siger mange tak til alle deltagere, det var en større succes end forventet og vi håber andre har mod på at arrangere deres egne løb i deres nær område.
- xmansen
fatKaizer wrote:Bare rolig, hans arbejde er ikke nødvendigvis spildt, han kan jo stadig nå tredjepladsen
Kom igen.. Det ligger måske lidt i dit navn at du ikke nåede mere end anden pladsen
Mvh xmansen
/finestone fortress crew
/finestone fortress crew
- CasperSK
Jeg er fint tilfreds med en totalt skuffende 4. plads når nu jeg kører på tiny render og ikke kunne rutenFedeAnderzen wrote:Tak for et veloverstået løb, det viste sig at xmansen der havde trænet ruten de seneste dage var suveræn i sit løb og slog sin egen personlige rekord med en fantomtid på ca. 8.15 minutter.
we've tried nothing and we're all out of ideas.