Ansøning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
wtczoz

Ansøning

Post by wtczoz »

Dit Navn: Malte

Dit Minecraft Navn: Abenoob

Alder: 15

Sted: Sydfyn

Interesser: Computer spil og playstation 3 spil. for eksempel minecraft, The Elder Scrolls V: Skyrim, Mortal Kombat 9. Og en hel del andre spil. Men ellers også at være sammen med nogle venner og sådan

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alphaen. Men jeg har holdt nogle ret lange pauser og spiller det lige nu ret tit. jeg er ret god til at bygge og finde resurser. Jeg har spillet mest bare sammen med et par af mine venner sådan 5-9 stykker hvor vi selv lavede en server. Og har også spillet en del single player.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Nogle af mine venner har fortalt mig om serveren. Og de har anbefalet mig den.

Venner på serveren? Vitus96 og Heado

Hvorfor vil du joine vores server: Den ser meget seriøs ud og har kigget inde world mappet. jeg syntes at folk har bygget nogle ret fede ting. Jeg gerne vil spille sammen med mine venner. Og bygge nogle pæne ting sammen med mine venner. Og have det sjovt.

Har du læst og forstået reglerne? Ja det er nogle gode regler og jeg syntes de giver mening. Og jeg vil tage dem seriøst
xcanner

Re: Ansøning

Post by xcanner »

Godkendt, kom på serveren og få en test på reglerne.
It's all about the community
Post Reply