Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Shalrak
Posts: 1
Joined: 29 Dec 2011, 16:05

Ansøgning

Post by Shalrak »

Dit Navn: Victoria

Dit Minecraft Navn: Shalrak

Alder: 15

Sted: Midtjylland, Herning

Interesser: Når roen er der sidder jeg for det meste og gamer LoL og minecraft, css og flere andre spil. Ellers spiller jeg hardball, lidt guitar, parkour, tegner, skal snart udvide mit dykkercertifikat og planlægger også at få et til faldskærmsudspring. Jeg har vist alt for meget fritid xD

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden alpha men dog med nogle mellemrum hvor det ikke er blevet til så meget. Det har mest været med min bror og hans venner på deres og andres servere. Flere af mine skoler har også haft deres egne servere jeg har joinet, min efterskole har endda haft en minecraft klub hvor vi mødtes hver mandag aften og gamede sammen :P

Det har altid været den kreative del af minecraft jeg bedst kan li, og det er efterhånden blevet til en del skulpturer, billeder og sære bygninger.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Min bror bad mig om at kigge på den.

Venner på serveren? Baden17 (Min bror), powerfull499, ice2soul

Hvorfor vil du joine vores server: Det virker som en af de mest seriøse servere jeg har set indtil nu. De andre jeg har været på har ikke rigtig haft et fællesskab på samme måde, så det blev lidt kedeligt i længden. Jeg vil også gerne lave nogle større projekter (uden griefing!), og det virker som det perfekte sted til det. Måske kunne jeg også finde på at hjælpe ice2soul med at bygge på hans gigantiske awesome fodboldstadium :D

Har du læst og forstået reglerne? Jeps de er gennemgået ;)
User avatar
RLarsen
Posts: 405
Joined: 06 Nov 2010, 10:35

Re: Ansøgning

Post by RLarsen »

godkendt herfra - hvis du hiver fat i en admin/mod når du er online, så vil du lige få en lille quiz i vores regler
Image
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning

Post by julemand101 »

Godkendt. Hop ind på serveren og få en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Ice2Soul
Posts: 7
Joined: 13 Jul 2011, 14:56

Re: Ansøgning

Post by Ice2Soul »

kunne da være rart med en ekstra hånd :D, velkommen til!
Post Reply