Hej igen :?

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Locked
bass

Hej igen :?

Post by bass »

Hej igen xcanner jeg ville høre om du kunne tilgive mig for det jeg havde gjort alt det der med at stjæle og alt det der det var ikke mig men en af mine venner som ikke ville lytte til hvad jeg sagde til ham jeg sagde hele tiden lave nu være med at stjæle men han blev ved og ved :( Men jeg ville høre om du kunne tilgive mig for det fordi at jeg syntes det her er den bedste server nogensinde og ved godt det her ikke er ban app's men jeg ville så gerne ind på serveren igen. Og brugeren er fordi jeg ikke kan huske den gamle :/ Men med venlig hilsen fra bassemand :)
miscje

Re: Hej igen :?

Post by miscje »

xcanner has spoken. Brugeren er nu bannet fra servere da han ikke kunne acceptere et nej.
You stay classy
bass

Post by bass »

miscje du må forstå også dig xcanner jeg sage det til ham hundrede gange men han lyttede aldrig efter og han blev ved med at stjæle indtil han fik min bruger banned og jeg ville så gerne ind på serveren igen =) det må i da kunne forstå
mgenie

Post by mgenie »

Bass,

det hjælper ikke at blive ved. Du er blevet permanent smidt af serveren og så er den ikke længere. Jeg låser tråden her og hvis du opretter flere, så må jeg se mig nødsaget til at fjerne din bruger på forummet også.
Locked