Minecraft server nede

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Minecraft server nede

Post by Marcus007363 »

Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
(y)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Minecraft server nede

Post by julemand101 »

Marcus007363 wrote:Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
Nu skriver du bare "høj forbindelse" og "masser af ram" uden nogen specifikke tal. Du er velkommen til at sende en privat besked til mig med de tilbud du har fundet. Ikke fordi vi overvejer det men det kunne være spændende at se hvor man kan få samme server som vi har for 25 kr. om måneden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
thomaskaufi
Posts: 283
Joined: 05 Oct 2011, 13:16

Re: Minecraft server nede

Post by thomaskaufi »

Marcus007363 wrote:Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
hvis det passer så ku det være jeg skulle skifte hvor meget ram har den marcus?

min egen møgserver er elendig :/
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Minecraft server nede

Post by xcanner »

Marcus007363 wrote:Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
Hehe, 25 kr om måneden... Glemte du ikke: og så vækkede din mor dig og du opdagede det hele var en drøm?
It's all about the community
User avatar
Marcus007363
Posts: 573
Joined: 16 May 2011, 12:51
Location: Danmark

Re: Minecraft server nede

Post by Marcus007363 »

xcanner wrote:
Marcus007363 wrote:Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
Hehe, 25 kr om måneden... Glemte du ikke: og så vækkede din mor dig og du opdagede det hele var en drøm?
Jeg var ovre ved min far så nej min MOR vækkede mig ikke og jeg sov ikke men dog så er det ikke muligt lige nu at finde siden på grund af problemer med et par af deres ip´er så kan ikke fortælle det præcise tal men nej det var ikke lige så godt som jeres det ved jeg stadig godt.

Men hvis jeg husker rigtigt så var forbindelsen hurtigere dog var der kun 8gb ram
(y)
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Minecraft server nede

Post by julemand101 »

Marcus007363 wrote:
xcanner wrote:
Marcus007363 wrote:Jeg finder nu selv en masse steder med høj forbindelse og masser af ram til ca 25 kr om måneden
Hehe, 25 kr om måneden... Glemte du ikke: og så vækkede din mor dig og du opdagede det hele var en drøm?
Jeg var ovre ved min far så nej min MOR vækkede mig ikke og jeg sov ikke men dog så er det ikke muligt lige nu at finde siden på grund af problemer med et par af deres ip´er så kan ikke fortælle det præcise tal men nej det var ikke lige så godt som jeres det ved jeg stadig godt.

Men hvis jeg husker rigtigt så var forbindelsen hurtigere dog var der kun 8gb ram
Du får næppe en bedre forbindelse end vores til den pris med mindre den er delt imellem mange andre brugere. Ved mange servere står der at der er en 100/100 MBit forbindelse og så står der i betingelserne at du deler den med et ukendt antal andre servere.

Men vi venter stadig spændt på et link til det sted der sælger servere til den pris. Selv med 8 gb ram lyder det lige fantastisk (fantastisk = utroligt = noget der ikke findes i virkeligheden) nok.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
thomaskaufi
Posts: 283
Joined: 05 Oct 2011, 13:16

Re: Minecraft server nede

Post by thomaskaufi »

Marcus007363 wrote: Men hvis jeg husker rigtigt så var forbindelsen hurtigere dog var der kun 8gb ram
Jeg gir 40 kr/m for 512mb Ram......... er det billigt?
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Minecraft server nede

Post by julemand101 »

thomaskaufi wrote:
Marcus007363 wrote: Men hvis jeg husker rigtigt så var forbindelsen hurtigere dog var der kun 8gb ram
Jeg gir 40 kr/m for 512mb Ram......... er det billigt?
Hvor er det henne? Altså det er jo ikke kun ram mængden man skal vurdere ud fra men også om du fx har adgang til MySQL server, hvor meget diskplads osv. Men umiddelbart lyder det meget rimeligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
thomaskaufi
Posts: 283
Joined: 05 Oct 2011, 13:16

Re: Minecraft server nede

Post by thomaskaufi »

julemand101 wrote:
thomaskaufi wrote:
Marcus007363 wrote: Men hvis jeg husker rigtigt så var forbindelsen hurtigere dog var der kun 8gb ram
Jeg gir 40 kr/m for 512mb Ram......... er det billigt?
Hvor er det henne? Altså det er jo ikke kun ram mængden man skal vurdere ud fra men også om du fx har adgang til MySQL server, hvor meget diskplads osv. Men umiddelbart lyder det meget rimeligt.
jule hvis du kigger på dette her link:
http://servercraft.co/minecraft-servers/
så betaler jeg for tier 1, og som du siger syns jeg selv det er meget rimeligt....

men, har installeret bukkit på den og det betyder altså voldsom overbelastning og daglige chrashes....

ups, så at jeg kun havde 300mb xD jeg kan ikke lige huske hvor meget plads der er, men jeg mindes at det var noget lig en 15-20 gb disk plads.
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Minecraft server nede

Post by julemand101 »

300 mb ram er ikke nok til 1-5 spillere på en Bukkit server da det anbefalet minimumskrav er på 1 GB ram. Du finder ikke mange Minecraft hosts der sælger servere med så lidt ram og det er der en god grund til. Du kan måske få Bukkit til at fungere med 512 mb ram men det bliver ikke med store plugins.

Minecraft er desværre dyrt ved dedikeret servere fordi spillet kræver en del RAM bare at starte op.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply