ansøgning fra LukasHemmingsen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
thepigman22
Posts: 19
Joined: 02 Jul 2011, 17:10

ansøgning fra LukasHemmingsen

Post by thepigman22 »

Mit navn: Lukas

minecraft navn: Lukashemmingsen

Alder: 13

Jeg bor i: Odense-fyn

Interesser: sport minecraft biler både venner vollyball sommerferie

Minecraft erfaring: jeg har bygget store bygninger og lavet mange dyr/monster fælder jeg elsker grise i spillet og lavet mange alm bygninger som huse og slotte og lidt forskeligt men det bedste jeg har bygget er en server sammen med min fætter vi lavede en STOR minecartbane med almulige ting på og lige nu har jeg en server kørerne hvor mine venner jeg bygger på. ville have lagt nogen billedere ind men det virkede ikke

Venner på servern: mielowlarsen absalon60 maja4626 bulbasaw wowgamer9000 (min fætter)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det er en mega nice server og rigtig god community og så vil jeg gene have den her mand til at stå i wowgamer9000s og mine farme det ville være perfekt :D

læst reglerne og forstået: Ja self har jeg det :D

Lidt extra info omkring mig. jeg hedder Lukas og bor i odense sammen med min far og mor self så spiller jeg minecraft med min fætter og det er mega hyggeligt og så er jeg den samme som thepigman22.
User avatar
klaske
Posts: 133
Joined: 30 Jul 2011, 08:02

Re: ansøgning fra LukasHemmingsen

Post by klaske »

thepigman22 wrote:Mit navn: Lukas

minecraft navn: Lukashemmingsen

Alder: 13

Jeg bor i: Odense-fyn

Interesser: sport minecraft biler både venner vollyball sommerferie

Minecraft erfaring: jeg har bygget store bygninger og lavet mange dyr/monster fælder jeg elsker grise i spillet og lavet mange alm bygninger som huse og slotte og lidt forskeligt men det bedste jeg har bygget er en server sammen med min fætter vi lavede en STOR minecartbane med almulige ting på og lige nu har jeg en server kørerne hvor mine venner jeg bygger på. ville have lagt nogen billedere ind men det virkede ikke

Venner på servern: mielowlarsen absalon60 maja4626 bulbasaw wowgamer9000 (min fætter)

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det er en mega nice server og rigtig god community og så vil jeg gene have den her mand til at stå i wowgamer9000s og mine farme det ville være perfekt :D

læst reglerne og forstået: Ja self har jeg det :D

Lidt extra info omkring mig. jeg hedder Lukas og bor i odense sammen med min far og mor self så spiller jeg minecraft med min fætter og det er mega hyggeligt og så er jeg den samme som thepigman22.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning fra LukasHemmingsen

Post by Pars »

inaktiv
Post Reply