Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Nicklai

Ansøgning :)

Post by Nicklai »

Dit Navn: Nickolai Baad

Dit Minecraft Nicklai

Alder: 17

Sted: Viborg

Interesser: Minecraft, orienteringsløb, madlavning, venner

Minecraft erfaring: jeg er ikke den helt store Minecraft spiller men jeg spiller da et par gange om ugen. jeg har spillet lidt single player. men igen ikke så lang tid.

Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg sad og sugede lidt Minecraft viden til mig inde på Minecraftforum.dk, og så faldt jeg over jer.... :)

Venner på serveren? ingen venner ... endnu

Hvorfor vil du joine vores server: jeg vil bare gerne have et sted at spille med nogle erfarne danske spillere, og så har jeg set nogle af jeres billeder på jeres hjemmeside og tænkte det var noget jeg godt gad at være en del af.

Har du læst og forstået reglerne?
Jeg har læst og forstået alle reglerne.

Jeg kunne også godt tænke mig at bygge noget i en asiatisk stil da jeg er glad for Kina og Japan og deres kulturer. Jeg elsker også at bygge farme/ traditionelle bondegårde. jeg tænkte også på at lave et slags rådhus i stil med Borgen. :)
Ch0x

Re: Ansøgning :)

Post by Ch0x »

Godkendt, hop ingame og få en test.
Ch0x

Post by Ch0x »

Usikker i testen, blevet bedt om at komme ind til en ny imorgen.
Ch0x

Post by Ch0x »

Ansøgning afvist. Gav ham flere chancer efter at han heller ikke idag havde styr på hvilke regler der gælder og ikke gælder i de forskellige worlds. Gav ham en sidste chance, og sagde at et enkelt forkert svar ville afvise hans ansøgning. Havde en del rigtige svar herefter, men fejlede til sidst ved et spørgsmål om mossy og cracked stonebricks i strongholds. Lige på nippet til at godkende ham, men valgte at afvise grundet usikkerhed omkring samme emne i begge tests, og mange chancer.
Nicklai

Post by Nicklai »

Jeg takker for de mange chancer og fejlen ligger 100% hos mig. Jeg havde ikke læst godt nok på reglerne, og forstod ikke i starten det med at hver world havde sine egne regler. jeg har kigget rigtig meget på jeres forum og reglerne og jeg må sige at jeg syntes det er sindsygt ærgerligt at jeg ikke kom igennem testen. når det så er sagt så håber jeg så inderligt at jeg må tage testen igen og vise at jeg er en god investering af jeres tid.... :)

på trods af at jeg blev afvist af Ch0x så takker jeg ham alligevel for hans tålmodighed ved at sætte min ind i reglerne i de forskellige worlds, så tak... :)

Med venlig hilsen

Nickolai
Nicklai

Post by Nicklai »

Der er ikke helt kommet noget svar? :) håber ikke jeg skal tolke jeres tavshed som et nej :)
Pars

Post by Pars »

Du får en chance mere efter lidt moddiskussion
xcanner

Post by xcanner »

Er blevet promotet til VIP, han havde sat sig grundigt ind i reglerne.
It's all about the community
Post Reply