Mit Navn: Emil
Mit Minecraft Navn: DOOMaddict
Alder: 25
Sted: København
Interesser: Computer, Hardball, Biler, Elektronik, Warhammer og fitness.
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft et godt stykke tid med venner på min private LAN server. Har altid prøvet at bygge federe og federe! Men har følt at det ville være federe at kunne bygge et sted hvor flere kunne få glæde af de byggerier man skaber.
Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Gennem en kollegas venner på en netcafe!
Venner på serveren? Nej, eller det vil sige at dem der anbefalede mig serveren selv er på den men jeg kender ikke deres online navne.
Hvorfor vil du joine vores server: Efter at have set på jeres world maps og kigget mig omkring har jeg fået optur over de mange fede byggerier! Jeg havde en idé om at bygge Den ufuldendte kirke i Barcelona! Eller noget i den stil (Gaudi/La familia) Har altid elsket at bygge større og vildere men føler at det ville være federe at kunne bygge et sted hvor andre kan se hvad man har lavet. Lige siden jeg spillede online på en NeverWinter Nights server back in the days (Med et fantastisk community) har jeg savnet et spil med en server hvor der var et godt sammenhold og et stort velfungerende community. og det virker det til at Crafters.dk har. Sys i øvrigt efter at have læst jeres regler, at det virker som en rigtig god server netop pga. de mange foranstaltninger der er taget for at folk kan bygge uden at det bliver ødelagt af tilfældige personer!
Har du læst og forstået reglerne? Ja
Jeg håber jeg kan få lov at være en del af Crafters.dk og vise hvad jeg kan bidrage med!!
Ansøgning DOOMaddict
- FedeAnderzen
Re: Ansøgning DOOMaddict
Godkendt kom ind på serveren og bliv testet.
Du kunne iøvrigt bare have redigeret din 1 ansøgning, men jeg sletter den bare
Du kunne iøvrigt bare have redigeret din 1 ansøgning, men jeg sletter den bare
- DOOMaddict
Re: Ansøgning DOOMaddict
Tak! Men må desværre vente med at komme på jeres server da jeg ved en fejl har opdateret mit Spil til V1,1. Så ser frem til at serveren bliver opdateret. (Kan ikke vente )