Søndag den 12/2-2012 vil der blive lavet en global tøning i Normal og Skyworld. Dette vil medføre at isblokke og sne vil smelte. Bemærk at sneblokke vil ikke smelte!
Har man bygget af isblokke og vil ikke have at disse skal smelte, skal disse dækkes ind i jord. Se de indkapslet isskulpture mellem spawn og Geologisk Museum.
Global Tø I Normal og Skyworld
- xcanner
Global Tø I Normal og Skyworld
It's all about the community
- Kofodz
Re: Global Tø I Normal og Skyworld
Men det kommer sikkert igen jo :/FedeAnderzen wrote:Endelig
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- FedeAnderzen
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:Kofodz wrote:Men det kommer sikkert igen jo :/FedeAnderzen wrote:Endelig
Glastag over SC.
- xcanner
Vent og seFedeAnderzen wrote:Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:Kofodz wrote:Men det kommer sikkert igen jo :/FedeAnderzen wrote:Endelig
Glastag over SC.
It's all about the community
- Pars
Det har jeg da sagt til dig FedeFedeAnderzen wrote:Jeg har sagt det før og siger det gerne igen:Kofodz wrote:Men det kommer sikkert igen jo :/FedeAnderzen wrote:Endelig
Glastag over SC.
- CptTomatoKing
Nogen der har problemer med sne? Tja der er da fordele ved at bygge under vandet
⚒ To mine, or not to mine...
- Pars
Fordi sneen har flyttet sig rundt, hvilet er mega træls. Spawnbyen har også tidligeret været dækket af sne, og er det til dels stadigvækKnokz wrote:Hvorfor?
- Nemisisdk
problemet var vel at Notch ændrede på N,S,Ø og W på verdens delen men ikke vejr delen
Så hvis X har fundet ud af at rotere dette på samme måde skulle alt vel være som det burde
Så hvis X har fundet ud af at rotere dette på samme måde skulle alt vel være som det burde