Gamer bærebar
- Marcus007363
Re: Gamer bærebar
Okay det er helt fint det er alligevel først i maj måned og det var pengene jeg VED jeg vil tjene så skulle bare gøre parat og overveje så det er helt fint jule ingen præs
(y)
- Relgus
men man kan jo altid bygge din egen som nogen gange ikke er så dyrt som man tror for efter min den gammel stationær gik ned og den var lidt for dårlig. fik jeg den opgradere (det ville sige at alt der var i den blev smidt ud så havde man da et kabinet at starte med)
så jeg sagde hvad det var jeg ville havde i som de også satte i for mig men du kan gå ind og kigge på dette link http://www.labtech.dk/ jeg ved de gør alt for dig ( kommer jo and på hvor mange penge man har på lommen
ps jeg ved jo ikke om du bor tæt på en af dem
så jeg sagde hvad det var jeg ville havde i som de også satte i for mig men du kan gå ind og kigge på dette link http://www.labtech.dk/ jeg ved de gør alt for dig ( kommer jo and på hvor mange penge man har på lommen
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Marcus007363
Har bare ingen forstand på stationære i det hele taget computere hvilket jo også var grunden til at jeg kom herind for at spørge men hvis nogen ved om det er muligt at få to gode stationære til 5000-6000kr. stk. så ville det være behjælpeligtmallar wrote:men man kan jo altid bygge din egen som nogen gange ikke er så dyrt som man tror for efter min den gammel stationær gik ned og den var lidt for dårlig. fik jeg den opgradere (det ville sige at alt der var i den blev smidt ud så havde man da et kabinet at starte med)
(y)
- Pars
Så min post marcus? Selvom alle andre skriger stationær.
- Relgus
det link jeg har sendt dig i den butik ville de gøre alt hvad de kan for at hjælpe dig med at få alt det gode i den computer du ville have du skal bare sige jeg ville godt have en gamer computer der kan køre den fleste spil på max grafik
PS: igen jeg ved ikke helt hvor du bor men den der i Hobro er meget god
PS: igen jeg ved ikke helt hvor du bor men den der i Hobro er meget god
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- baden27
Efter min erfaring at fortælle, så er det klart nedkølingen, der er det mest udbredte problem ved fleste bærbare. Hvis man skal begynde at fokusere på en bærbar med passende meget nedkøling, er der ikke specielt mange bærbare at vælge imellem, hvis de samtidig også skal have kraftige hardware.
For et par år siden brugte jeg også en bærbar til gaming. Efter 2+ timer var grafikkortet øget til 90+ grader. Det fiksede jeg ved at købe en Notebook Cooler, hvilket nedsatte temperaturen med op til 25 grader.
Min notebook cooler
Jeg har oplevet variede virkninger af forskellige notebooks, så jeg anbefaler, at man undersøger lidt om nogle forskellige frem for bare at vælge den billigste. De koster mellem 300-600 kr.
Derfor ser jeg ikke en perfekt løsning til at finde en ordenlig gamerbærbar.
For et par år siden brugte jeg også en bærbar til gaming. Efter 2+ timer var grafikkortet øget til 90+ grader. Det fiksede jeg ved at købe en Notebook Cooler, hvilket nedsatte temperaturen med op til 25 grader.
Min notebook cooler
Jeg har oplevet variede virkninger af forskellige notebooks, så jeg anbefaler, at man undersøger lidt om nogle forskellige frem for bare at vælge den billigste. De koster mellem 300-600 kr.
Hvis du, som jeg foreslog før, vælger at købe en notebook cooler, forbliver en bærbar ikke just bærbar mere. En notebook cooler er let, men fylder næsten ligeså meget som bærbaren i sig selv. Så derfor er det heller ikke vildt optimalt.Marcus007363 wrote:Grunden til at jeg gad hellere have en bærbare er fordi mine forældre er skilt og det vil være nemmere at transportere den rundt. Og til kommentaren med varmen så har jeg selv oplevet det før og ved at sætte en ikke for tyk men heller ikke for tynd fagbog vil den kunne cirkulere luften bredere og det vil holde sig køligt i meget længere tid
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen
29/01 2012 - Så blev man myndig =P
- Casper98dk
baden27 wrote:Efter min erfaring at fortælle, så er det klart nedkølingen, der er det mest udbredte problem ved fleste bærbare. Hvis man skal begynde at fokusere på en bærbar med passende meget nedkøling, er der ikke specielt mange bærbare at vælge imellem, hvis de samtidig også skal have kraftige hardware.
Min notebook cooler
Hvis du, som jeg foreslog før, vælger at købe en notebook cooler, forbliver en bærbar ikke just bærbar mere. En notebook cooler er let, men fylder næsten ligeså meget som bærbaren i sig selv. Så derfor er det heller ikke vildt optimalt.Marcus007363 wrote:Grunden til at jeg gad hellere have en bærbare er fordi mine forældre er skilt og det vil være nemmere at transportere den rundt. Og til kommentaren med varmen så har jeg selv oplevet det før og ved at sætte en ikke for tyk men heller ikke for tynd fagbog vil den kunne cirkulere luften bredere og det vil holde sig køligt i meget længere tid
Tror ikke du kan finde en notebook der kan trække ordenlige spil, slet ikke BF3/skyrim and such og det var lidt det han gik efter, hvis du læser overskriften
Last edited by Casper98dk on 28 Jan 2012, 07:48, edited 1 time in total.
- Marcus007363
så den skam godt og jeg vil bare se nogle eksempler på nogle computere så jeg vil fine ud af om jeg vil købe stationær eller bbPars wrote:Så min post marcus? Selvom alle andre skriger stationær.
(y)
- Casper98dk
har lige rettet min reply 2 tilbage
- baden27
Tror du misforstår. Jeg snakker ikke om notebooks, men notebook coolers, som er en simpel plade, der sættes under ens bærbare computer for at øge nedkølingen ved at blæse luft op under computeren.Casper98dk wrote: Tror ikke du kan finde en notebook der kan trække ordenlige spil, slet ikke BF3/skyrim and such og det var lidt det han gik efter, hvis du læser overskriften
At skrive på forum er ligesom at række fingeren op i skolen