Ansøgning :D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
wixzor

Post by wixzor »

Dit Navn: Patrick

Dit Minecraft Navn: pjd1998

Alder: 13

Sted: sønderjylland

Interesser: Minecraft,css,leauge of legends,TV,Fodbold,slap af

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2 år jeg har spillet singleplayer og multiplayer og alle de multiplayer server jeg har spillet på har ikke været noget for mig men den her ser ud som om den er god

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem sebastianD12 som spiller på jeres server

Venner på serveren? sebastianD12

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den der ser rigtig god ud og kan godt lide det jeg har set og vil klart gerne se mere det lyder helt vildt fedt og som jeg skrev tidligere har de andre ikke været noget at råbe hura over

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har forstået reglerne 100% de er meget bedre end dem på de andre servere jeg har spillet på :D
Ch0x

Re: Ansøgning :D

Post by Ch0x »

wixzor wrote:Dit Navn: Patrick

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i 2 år jeg har spillet singleplayer og multiplayer og alle de multiplayer server jeg har spillet på har ikke været noget for mig men den her ser ud som om den er god

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem sebastianD12 som spiller på jeres server

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den der ser rigtig god ud og kan godt lide det jeg har set og vil klart gerne se mere det lyder helt vildt fedt og som jeg skrev tidligere har de andre ikke været noget at råbe hura over

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har forstået reglerne 100% de er meget bedre end dem på de andre servere jeg har spillet på :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
wixzor

Post by wixzor »

Dit Navn: Patrick

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi den der ser rigtig god ud og kan godt lide det jeg har set og vil klart gerne se mere det lyder helt vildt fedt og som jeg skrev tidligere har de andre ikke været noget at råbe hura over og det lyder ikke som om i er nogen små noobs der ikke ved noget som helst og det lyder ikke til i er nørder fordi den måde i skriver på er meget moden for lige at få det ind jeg er ikke en nørd og nørder ikke hele dagen som nogen gør jeg har også et liv

Har du læst og forstået reglerne? Ja jeg har forstået reglerne 100% de er meget bedre end dem på de andre servere jeg har spillet på synes det med at man SKAL bygge projekter færdig er godt og jeres måde at gøre så ingen griefer eller hacker er rigtig god elsker det

Men håber vi ses :D
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Ja jeg siger ok, kom ind på serveren og få en test.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Elendig til test, kan få en ny imorgen.
Image
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

wixzor wrote:det lyder ikke til i er nørder fordi den måde i skriver på er meget moden

Så som nørd kan man ikke være moden? Og at være nørd er en dårlig ting?
Så vil jeg lige forklare dig betegnelsen på en nørd ifølge wiki:
En nørd er en person med en stor interesse for et eller flere emner. Typisk er der tale om interesseområder, der af mange anses for "noget underligt noget"[/quote

Jeg vil sige at i største delen af min omgangskreds er Minecraft "noget underligt noget" og jeg tror ikke kun at det er dem jeg kender der har den mening. Og som mange andre på denne server er det et af mine store interesseområder. Og hvis du har spillet Minecraft i 2 år tvivler jeg på at det ikke også er et af dine interesseområder, ergo er du en nørd ligesom en stor del af os andre. Og hvis det ikke var for en hvis nørd (Markus "Notch" Persson) så havde du slet ikke haft mulighed for at joine denne server.
Image
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Ups glemte en "]" hvorfor kan jeg ikke edit i det jeg skrev?
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Fejlede testen igen iaften, kan få en sidste chance imorgen.
Image
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Klarede testen efter langt tid, jeg har bedt ham læse reglerne en gang imellem.
Image
Post Reply