Ansøgning (Om medlem)

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
van_helllsing1
Posts: 2
Joined: 16 Jan 2012, 15:39

Ansøgning (Om medlem)

Post by van_helllsing1 »

Mit fulde navn:Jonathan Jacobsen
Alder:14 År
In Game Namevan_helllsing
Hvor lang til jeg har spillet minecraft:Ca 2 År
Hvad jeg kan lide at bygge:Jeg elsker at bygge gammel-dags ting FX, Møller,Kirker,Tårne, Og mange fede huse
Lidt om mig selv:som sagt jeg hedder Jonathan Jacobsen jeg er 14år spiller minecraft hver dag når jeg kommer hjem efter skole elsker. Humor laver rigtig meget sjov i skolen og der hjemme,
og spiller seriøst minecraft men tager os ret meget pis på folk in game (Håber i kan tåle lidt sjov)
Og går i 7 klasse (Rigtig i 8) Men gik en klasse op (: og ja.. Så elsker piger :D går meget op i at sætte mit hår rigtig og hvordan jeg ser ud i skolen
Email:jonathan.van.helllsing@gmail.com
- van_helllsing/jonathan
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning (Om medlem)

Post by julemand101 »

van_helllsing1 wrote:Mit fulde navn:Jonathan Jacobsen
Alder:14 År
In Game Namevan_helllsing
Hvor lang til jeg har spillet minecraft:Ca 2 År
Hvad jeg kan lide at bygge:Jeg elsker at bygge gammel-dags ting FX, Møller,Kirker,Tårne, Og mange fede huse
Lidt om mig selv:som sagt jeg hedder Jonathan Jacobsen jeg er 14år spiller minecraft hver dag når jeg kommer hjem efter skole elsker. Humor laver rigtig meget sjov i skolen og der hjemme,
og spiller seriøst minecraft men tager os ret meget pis på folk in game (Håber i kan tåle lidt sjov)
Og går i 7 klasse (Rigtig i 8) Men gik en klasse op (: og ja.. Så elsker piger :D går meget op i at sætte mit hår rigtig og hvordan jeg ser ud i skolen
Email:jonathan.van.helllsing@gmail.com
- van_helllsing/jonathan
Minder meget om den her ansøgning (Minecraft navn og lign.):
viewtopic.php?f=17&t=1463&p=7226&hilit= ... sing#p7226

Og desuden får du følgende:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
van_helllsing1
Posts: 2
Joined: 16 Jan 2012, 15:39

Re: Ansøgning (Om medlem)

Post by van_helllsing1 »

Det der var min gamle ansøgning hviste ikke engang jeg havede lavet en her inde før og synes i ikke den er modent nok så er det jo bare det kan ikke gøre andet i ville have flere spiller men det får i jo ikke at de skal skrive 8 sider om sig selv -_-
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning (Om medlem)

Post by julemand101 »

van_helllsing1 wrote:Det der var min gamle ansøgning hviste ikke engang jeg havede lavet en her inde før og synes i ikke den er modent nok så er det jo bare det kan ikke gøre andet i ville have flere spiller men det får i jo ikke at de skal skrive 8 sider om sig selv -_-
Læs nu:
viewtopic.php?f=8&t=6
viewtopic.php?f=8&t=744

Se hvordan andre har lavet deres ansøgninger og få inspiration (ikke skrive af). Årsagen til vi forventer en lidt større ansøgning end andre servere er fordi vi bruger den til at vurdere dig som person. Det er komplet tåbeligt at kræve at en bruger skriver en ansøgning hvis man ikke forventede en hvis fylde fordi ellers er det bare dumt.

Og du tager forresten fejl med hensyn til "i ville have flere spiller". Vi har aldrig sagt vi ønsker flere spillere og vores mål er heller ikke at have mange spillere på serveren. Derimod ønsker vi at have en god server med et godt og stærkt community og som er et godt sted at være. Derfor spiller flere af vores brugere også sammen i andre spil som fx OpenTTD og Battlefield 3. Spillerne arrangerer også hyggelige tiltag inde på Minecraft serveren og der er fuld gang i den på Mumble (vores talesystem).

Men vi hilser da nye brugere velkommen og reklamerer for serveren de steder vi lige gider. Men ikke med noget mål om at få flere brugere. Så hvis du synes det er trælst at skulle bruge 10 min på at skrive en ansøgning til en god Minecraft server så siger det nok om dig til at jeg ikke gider at have dig herinde. Vi har flere 100 brugere der godt har kunne skrive en ansøgning ud fra de regler vi opstiller.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: Ansøgning (Om medlem)

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply