danski7788

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
danski7788
Posts: 1
Joined: 18 Jan 2012, 15:23

danski7788

Post by danski7788 »

Dav med jer jeg hedder Dan ,em på crafters.dk hedder danski7788

jeg er 14 år :D :D :D

jeg går meget op i homør for det kan jeg godt lig :D :D :D

men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive jeg håber den lille styk :geek: :geek: :geek: :geek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :? :? :? :? :? :? :? :? :? :shock: :shock: :shock: :shock: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: danski7788

Post by xcanner »

danski7788 wrote:Dav med jer jeg hedder Dan ,em på crafters.dk hedder danski7788

jeg er 14 år :D :D :D

jeg går meget op i homør for det kan jeg godt lig :D :D :D

men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive jeg håber den lille styk :geek: :geek: :geek: :geek: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :? :? :? :? :? :? :? :? :? :shock: :shock: :shock: :shock: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
User avatar
Gulerod
Posts: 140
Joined: 07 Nov 2010, 11:25

Re: danski7788

Post by Gulerod »

Inaktiv
Post Reply