Crafter Avisen! (PDF) [stoppet]
- Toon1000
Re: Crafter Avisen! (PDF)
Rallemandk fik et par billeder, han var vist godt rystet over tilstanden af hans by 

- Casper98dk
Hvis i har gode ideer til folk der skal interviews eller artikler eller lignende. (evt tips
) så skriv dem her eller i PM, håber jeg i har. også layout ideer...

- Casper98dk
Billedet i toppen skal skiftes ud, hvad synes i det skal være for et billede? det skal være 970x225 pixels og det skal være et godt symbol på serveren... alle ideer er velkomne 

- Casper98dk
I har måske undret jer over at der ingen avis er i denne uge, og det er hovedsageligt fordi jeg har valgt at holde fri. Jeg har ferie i denne uge (folk fra Aalborg kommune og rebild kommune har fri i uge 8, denne uge) og jeg gad ikke stresse med det. jeg synes ikke rigtigt jeg har haft tid. Men jeg laver lidt hver dag så på mandag kommer nummeret til at være ekstra stort.
\Red
\Red
- Pars
No worriesCasper98dk wrote:I har måske undret jer over at der ingen avis er i denne uge, og det er hovedsageligt fordi jeg har valgt at holde fri. Jeg har ferie i denne uge (folk fra Aalborg kommune og rebild kommune har fri i uge 8, denne uge) og jeg gad ikke stresse med det. jeg synes ikke rigtigt jeg har haft tid. Men jeg laver lidt hver dag så på mandag kommer nummeret til at være ekstra stort.
\Red
- Casper98dk
Det er nu muligt at købe HELE den sidste side til reklame. De vil sige du får et helt A-4 DU kan bruge på hvad du vil! Kontakt mig allerede nu for at være sikker på at få pladsen til den næste avis. Siden må fyldes med tekst, billeder, et billede, eller en blanding. Prisen vil blive afgjort alt efter hvad reklamen skal reklamere for.
- Casper98dk
Du har nu muligheden for at få en gratis reklame på HELE bagerste side! Det du skal gøre er at sende mig det Perfekte billede til avisens forside. det bedste billede vil komme i avisen og vedkomne der sendte det vil få præmien! Hvis reklame delen ikke er noget for dig ville billedet stadig være awesome! billedet skal være 970x225. Tak på forhånd.
- PennisPuff
som nogen nok har opdaget har der ikke været nogen Avis i et længere stykke tid og det vil der nok heller ikke komme fremover.
jeg vil ikke sige mere Resten er op til Casper selv, jeg ville bare lige skrive det så folk vidste det.
//pennispuff
jeg vil ikke sige mere Resten er op til Casper selv, jeg ville bare lige skrive det så folk vidste det.
//pennispuff
- Casper98dk
PennisPuff wrote:som nogen nok har opdaget har der ikke været nogen Avis i et længere stykke tid og det vil der nok heller ikke komme fremover.
//pennispuff
Begrundelsen er at jeg i daglig dagen næsten ingen opbakning mødte men masser af kritik af mig som person fordi jeg gjorde et eller andet forkert. Lysten forsvandt derfor i takt med at jeg ikke har spillet så meget minecraft på crafters (hovedsageligt creative hvor jeg "leger" med forskellige byggetekniker og texturepacks) så derfor fulgte jeg ikke så meget med i hvad der var at skrive om.
Uden positive responds (uden at skulle spørge ind til det) og mangel på tid, har andre projekter som sikkert bliver gjort åbne for det danske minecraft community om nogle uger.
Kunne nok godt finde tid til det men min opfattelse af folks mening om at jeg lavede det, virkede negativ. Så så jeg ingen mening i at forsatte med at bruge min tid på det.
- Casper98dk
vil lige add at jeg måske starter igen hvis at jeg får lysten tilbage, og folk virkede mere positive om det