Jeg spiller på serveren, hedder Benjamin, går under brugernavnet Ninjastick og vil gerne have min sekundære konto "MinMakker" forfremmet
Original ansøgning goes here:
Ninjastick wrote:Jeg er ikke helt sikker på om en dobbelt ansøgning er i orden, men hvis det er et problem kan vi altid splitte den op Anyway, here goes!
Vi er 2 store drenge på henholdsvis 23 og 55 ved navn Benjamin og Emmich (Ninjastick og Emmich in-game).
Vi har begge spillet siden mid-alfa og har haft meget glæde i at spille på en privat server, men serveren har haft meget nedetid og har ikke været oppe i ca. 1½ måned i skrivende stund. Vi savner enormt meget et aktivt onlinemiljø og så faldt vi over jer. Da den ene bor på Amager og den anden i Frederikssund savner vi et sted hvor vi kan fjolle lidt rundt, grave hinanden ned og bygge avancerede ting. Vi spiller både hver for sig og sammen, men for det meste har vi gang i noget stort! Netop fordi Minecraft er så simpelt et spil er det interessant at se hvor lækkert og avanceret vi kan bygge ^^
Vi håber på og ser frem til at kunne kalde os Crafters!
Individuelle oplysninger:
Navn: Emmich
In-game Nick: Emmich
Forum Nick: Emmich
Alder: 55
Sted: Frederikssund, Sjælland
Email: [slettet]
Kort om Emmich:
Udlært tømrer for lææænge siden, og nu Brandmand i KBH. Er glad for styrke, konditionstræning og sin computer. Tiden foran skærmen går med Dragon Age (I & II), The Elder Scrolls serien, The Witcher, Bad Company 2, Minecraft ( ) blandt meget andet.
Navn: Benjamin
In-game Nick: Ninjastick
Forum Nick: Ninjastick
Alder: 23
Sted: Sundby, Amager
Email: [slettet]
Kort om Benjamin:
Udlært elektriker og freelance pilfinger. Bruger meget tid på computer (familiens computer wiz-kid), spiller spil som World of Warcraft, Minecraft, League of Legends, Minecraft, Black Ops, Minecraft og meget andet
Hvis i mangler yderligere information kan i altid maile os og så supplerer vi gerne!
Ps: Både Benjamin og Emmich HAR læst OG forstået Rules