Ansøgning Aksel3007

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Aksel3007
Posts: 2
Joined: 31 Jan 2012, 19:16

Ansøgning Aksel3007

Post by Aksel3007 »

Dit Navn: Aksel

Dit Minecraft Navn: Aksel3007

Alder: 16

Sted: Malling tæt ved Århus.

Interesser: Computer, guitar, mountainbike.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden beta 1.2. Jeg har både spillet på venners servere og hostet mine egne. Jeg har også spillet singleplayer lidt.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte om crafters.dk på facebook gennem en af mine venner.

Venner på serveren? iPyroninja som anbefalede serveren

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine fordi jeg gerne vil spille på en stor server med mange mennesker, og et stort community. Derudover virker det som en rigtig fed server.

Har du læst og forstået reglerne? ja, jeg har læst dem grundigt igennem.
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning Aksel3007

Post by julemand101 »

Aksel3007 wrote:Dit Navn: Aksel

Dit Minecraft Navn: Aksel3007

Alder: 16

Sted: Malling tæt ved Århus.

Interesser: Computer, guitar, mountainbike.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden beta 1.2. Jeg har både spillet på venners servere og hostet mine egne. Jeg har også spillet singleplayer lidt.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte om crafters.dk på facebook gennem en af mine venner.

Venner på serveren? iPyroninja som anbefalede serveren

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine fordi jeg gerne vil spille på en stor server med mange mennesker, og et stort community. Derudover virker det som en rigtig fed server.

Har du læst og forstået reglerne? ja, jeg har læst dem grundigt igennem.
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Aksel3007
Posts: 2
Joined: 31 Jan 2012, 19:16

Ansøgning Aksel3007 2. forsøg

Post by Aksel3007 »

Dit Navn: Aksel Stark Madsen

Dit Minecraft Navn: Aksel3007

Alder: 16

Sted: Malling som ligger 15 kilometer fra Århus

Interesser: Gaming. Spiller en del minecraft. Derudover spiller jeg også ret meget ps3 hvor der for det meste bliver sprunget noobs i luften i battlefield 3, eller brændt dæk af i gran turismo 5. I weekenderne kører jeg også mountainbike i skoven.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden beta 1.2 som udkom i januar 2011 hvilket vil sige at jeg har spillet i cirka 1 år. Jeg startede med at spille singleplayer, for at lærte "the basics". Derefter spillede jeg på en række mindre servere, hostet af venner og venners venner. Så oprettede jeg min egen server hvor jeg spillede med venner og mine to brødre. Jeg kan bedst lide at bygge ting i spillet men creative mode har aldrig rigtig sagt mig noget. På min egen server byggede jeg en hel masse. Så meget at folk ikke troede på at vi havde samlet alle materialerne selv.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg hørte om serveren gennem min irl-ven iPyroninja.

Venner på serveren? iPyroninja.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes serveren virke til at være organiseret og at der er et godt community, hvilket efter min mening er vigtigt for en server. Jeg har kigget lidt på youtube og har set billederne på hjemmesiden igennem, og der er nogle ret blærede kreationer iblandt. På serveren vil jeg gerne bygge en masse. For eksempel huse, farme, haver, osv. Jeg tror at jeg vil kunne bidrage med nogle anderledes huse end hvad man er vant til.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, det har jeg.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning Aksel3007

Post by xcanner »

Godkendt, kom på serveren og få en test på reglerne af en mod/admin.
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning Aksel3007

Post by julemand101 »

Kunne ikke reglerne (første spørgsmål som omhandlede exploits. Han fik lov til at stille spørgsmål før testen). Jeg er villig til at give ham en sidste chance men der skal som minimum være gået 24 timer!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply