Hej crafters
Jeg vil gerne vide hvad man skal gå efter når man gerne vil have en bærbar til skolebrug , den skal dog kunne trække minecraft rimelig pænt alle forslag kan bruges( untaget alle macs skal også meget gerne ikke være mega dyr)
- rallentof
EDIT: skal bruges på gym
Hvad skal man gå efter
- rallentof
Hvad skal man gå efter
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- miscje
Re: Hvad skal man gå efter
Hvad er dine krav udover minecraft? Her tænker jeg på skærmstørrelse, HDD-størrelse (downloader du film og musik?) osv...
You stay classy
- julemand101
Mangler også ting som hvad dit budget her og hvad er skolebrug? Der er stor forskel på hvad uddannelse vi snakker om.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- rallentof
Ved ikke lige med størrelse på skærm men ellers
Julle: skole brug er enten htx eller stx er ikke helt sikker
Og tænkte på at det så var noget man kunne ønske sig til konfirmationen til maj så mht. Pris ikke over 10.000
Julle: skole brug er enten htx eller stx er ikke helt sikker
Og tænkte på at det så var noget man kunne ønske sig til konfirmationen til maj så mht. Pris ikke over 10.000
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- julemand101
Jeg ville nok ikke regne med at den bærbar du køber ved konfirmationstid er en bærbar du vil bruge igennem hele HTX eller STX (3 år). Så hvis du ikke har et behov for en bærbar i folkeskolen så ville jeg nok vente og spare sammen til når du engang starter på HTX eller STX.
Desuden kunne man ved HTX i Hjørring købe en bærbar af skolen rimeligt billigt. Det kan jo være du får samme tilbud der du starter.
Desuden kunne man ved HTX i Hjørring købe en bærbar af skolen rimeligt billigt. Det kan jo være du får samme tilbud der du starter.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- thomaskaufi
som julle siger, mange uddannelser tilbyder computere du kan købe gennem skolen for laterligt lave priser... der hvor jeg skal gå forærer de en, som du så kan købe når du går ud.... prøv at undersøge nogle steder du overvejer at søge ind og se hvad de kan tilbyde..
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- julemand101
Men det er sådan set lige meget at undersøge noget nu hvis #0 ikke engang er konfirmeret endnu. Der sker en kæmpe udvikling indenfor IT og jeg vil godt indrømme at den bærbar jeg fik fra skolen var relativ god men efter 3 år så var den nærmest intet værd længere pga. forældet hardware så der måtte jeg købe en ny til universitetet. Så jeg tvivler på man kan købe en bærbar før konfirmationen og så have den igennem hele HTX/STX.thomaskaufi wrote:som julle siger, mange uddannelser tilbyder computere du kan købe gennem skolen for laterligt lave priser... der hvor jeg skal gå forærer de en, som du så kan købe når du går ud.... prøv at undersøge nogle steder du overvejer at søge ind og se hvad de kan tilbyde..
- miscje
Ahh, rallentoft. Du snyder jo, ved at sige, at den skal bruges på gym. Som de andre siger, vil jeg også vente med at købe til du rent faktisk begynder på STX eller HTX. Men skal du absolut bruge en bærbar nu?
You stay classy
- thomaskaufi
præcis, men så er der jo også noget at spare hvis du kan bruge den samme bærbare i gymnasietiden og så købe en ny selv får man finder ud af hvad de fremtidige planer erjulemand101 wrote:Men det er sådan set lige meget at undersøge noget nu hvis #0 ikke engang er konfirmeret endnu. Der sker en kæmpe udvikling indenfor IT og jeg vil godt indrømme at den bærbar jeg fik fra skolen var relativ god men efter 3 år så var den nærmest intet værd længere pga. forældet hardware så der måtte jeg købe en ny til universitetet. Så jeg tvivler på man kan købe en bærbar før konfirmationen og så have den igennem hele HTX/STX.
Hvis du står og skal bruge en nu til kun at skulle skrive folkeskoleopgaver kan en netbook så ikke gøre det?
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- rallentof
Kan se at der generalt er stemning får at vente så det gør jeg
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL