Arena #7
- rallentof
Re: Arena #7
Blev det steamet og kan man evt få et link missede det hele;-(
skaberen af ingen ting og intet andet( hvis i har nogle fede builds plzz pm mig:-)
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
Hedder Rasmustof ingame
WARNING STAVEFEJL
- kaffeluskeren
Du kan se hele turneringen her:rallentof wrote:Blev det steamet og kan man evt få et link missede det hele;-(
http://da.twitch.tv/craftersdk/b/307651461
/kaffe
- Zicy
Værsgo linkrallentof wrote:Blev det steamet og kan man evt få et link missede det hele;-(
- xcanner
Enig, og tillykke. Det bedste hold vandt!fatKaizer wrote:Ja jeg siger også tak for en super fed turneringkaffeluskeren wrote:Tak for en fed turnering!
Og jeg vil også gerne rose ZX corp, for de gode forbedringer i har lavet på arenaen! Kampene er virkelig blevet mere dynamiske, når arenaen ikke længere opfordrer til, man skal storme i flæsket på hinanden.
It's all about the community
- Zirtel
Jeg er også ganske godt tilfreds med tårnene. Selvfølgelig er der plads til forbedringer (tror jeg udskifter kanten med hegn så man ikke kan stå der oppe når det vælter). Men det kan også låse spillet så det kan være vi skal lave flere / bedre forhindringer man kan løbe bag ved.
Andre forslag er velkommende.
Andre forslag er velkommende.
- Xuno
Jeg synes også at det lige pludselig var en hel anden type kampe man så, men vi vil gerne høre flere meninger om den nye opbygning, både positive og negative ting ved det
Det er den eneste måde vi bliver klogere på jo
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- julemand101
Virker som om jeg burde have set kampen. Nå ser med næste gang hvis jeg får tid.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Zirtel
Du kan jo se razzers dækning. Bare lige spring en halv time eller sådan noget før der er kampe
- xcanner
Eneste negative må være "børnehaveholdet", som piver over "camping" på "tårnet", selvom der er mekanismer til at forhindre dette. Derefter tager de det til det extreme og camper bag "VIP" området (hvilket altid har været muligt). Ud over dette var det en rigtig fin turnering, med gode kampe.Xuno wrote:Jeg synes også at det lige pludselig var en hel anden type kampe man så, men vi vil gerne høre flere meninger om den nye opbygning, både positive og negative ting ved det
It's all about the community
- Kofodz
Den mekanisme der skulle ødelægge tårnet, virker jo ikke så godt når man kunne blive stående på slabs eller kisten. Så jeg synes man skulle fjerne slabs og sætte fence, og måske rykke kisten så personerne var sikre på at falde ned når tårnet blev ødelagt.
Og det jo smag og behag om man er til camping, eller hack and slash. Men synes den nye bane er god, men plads til forandring såsom det med tårene
Hilsen den ene deltager på "Børnehaveholdet"
Og det jo smag og behag om man er til camping, eller hack and slash. Men synes den nye bane er god, men plads til forandring såsom det med tårene
Hilsen den ene deltager på "Børnehaveholdet"
Last edited by Kofodz on 06 Feb 2012, 13:09, edited 1 time in total.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.