Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bjar2686

Ansøgning

Post by bjar2686 »

Dit Navn: Bjarke

Dit Minecraft Navn: bjar2686

Alder: 15

Sted: Sydfyn, Korinth

Interesser: computer spil som minecraft, shaiya, wow, og andet. Spiller også xbox engang imellem der spiller jeg fx. dragon age og forza.

Minecraft erfaring:Har spillet minecraft tæmelig længe, faktis lige side alfaen og er en stor fan af det fantastiske spil! :D spiller bare singelplayer for tiden da min ven lige har lukket vores multiplayer server for at spille i jeres og har så set det gennem ham og vil super gerne selv i den jeres super seje multiplayer server! ;)

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af mine venner som selv spiller i verdenen og har så prøvet at spille lidt på hans (abenoob) og synes det var extremt fedt! :D

Venner på serveren? abenoob, vitus96, HeAd0, fukks.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil super gerne ind på jeres server fordi den for det første er mega sej og fordi mig og mine venner har en masse gode idéer og de er allerede begyndt at bygge en by og er også nået temelig langt og vil super gerne joine dem og super gerne hjælpe med at gøre mit for at gøre serveren federe :D (og er virkelig særiøs om det og vil det super gerne og selvfølig vil jeg følge reglerne)
xcanner

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt
It's all about the community
xcanner

Post by xcanner »

Fejlede det første spørgsmål i testen (må man bygge flyvende konstruktioner). Kan få en ny chance i morgen.
xcanner

Post by xcanner »

promotet
Post Reply