Navn: Tobias
Minecraftnavn: 140697tobias
Alder: 14
Sted: Løsning tæt på Horsens i Jylland
Interesser: Minecraft, Wrestling, League Of Legends
Minecrafterfaring: Ja. Singleplayer og multiplayer. 1 år ca. Jeg er ikke god med redstone. Men syntes det er mega fedt at hjælpe andre
Hvor har du hørt om crafters?: Fra FighterherexD, Volmar
Venner på serveren?: FighterherexD, Volmar
Hvorfor vil du spille på denne server?: Den lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes at det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren
Har du læst regler: Ja. Jeg har også forstået dem
Ansøgning
- xcanner
Re: Ansøgning
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)tobias00200 wrote:Navn: Tobias
Minecraftnavn: 140697tobias
Alder: 14
Sted: Løsning tæt på Horsens i Jylland
Interesser: Minecraft, Wrestling, League Of Legends
Minecrafterfaring: Ja. Singleplayer og multiplayer. 1 år ca. Jeg er ikke god med redstone. Men syntes det er mega fedt at hjælpe andre
Hvor har du hørt om crafters?: Fra FighterherexD, Volmar
Venner på serveren?: FighterherexD, Volmar
Hvorfor vil du spille på denne server?: Den lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes at det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
It's all about the community
- tobias00200
Ansøning af Tobias
Hej Mine venner siger at det her er en mega fed server. Så jeg vil meget gerne prøve den
Mit navn er Tobias
Mit minecraft navn er 140697tobias
Min alder er 14
Jeg bor i Løsning tæt på Horsens og Vejle i Jylland
Mine interesser er Minecraft, Wrestling, League Of Legends. Jeg bruger meget af dagen på at spille Minecraft eller League Of Legends men går med aviser om Lørdag og Onsdag
Minecrafterfaring ja. Singleplayer og multiplayer. Har jeg spillet i et 1 år ca. Jeg er ikke god med redstone. Men syntes det er mega fedt at hjælpe andre
Jeg har hørt om crafters fra mine venner fra FighterherexD, Volmar
Mine venner på serveren er FighterherexD, Volmar
Jeg vil gerne spille på serveren fordi at det lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes a det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren. Jeg har også set hvad i har bygget rundt omkring og syntes det er fedt
Foresten dette er min anden ansøgning så håber at jeg får den godkendt
Mit navn er Tobias
Min alder er 14
Mine interesser er Minecraft, Wrestling, League Of Legends. Jeg bruger meget af dagen på at spille Minecraft eller League Of Legends men går med aviser om Lørdag og Onsdag
Minecrafterfaring ja. Singleplayer og multiplayer. Har jeg spillet i et 1 år ca. Jeg er ikke god med redstone. Men syntes det er mega fedt at hjælpe andre
Jeg vil gerne spille på serveren fordi at det lyder som en fed server med gode admins. Jeg kan godt lide at bygge. Jeg syntes a det er nederen at hacke og har hørt at der ikke er hackere inde på serveren. Jeg har også set hvad i har bygget rundt omkring og syntes det er fedt
-
Re: Ansøning af Tobias
Godkendt. Hop ingame og få en test.tobias00200 wrote:Hej Mine venner siger at det her er en mega fed server. Så jeg vil meget gerne prøve den
Mit navn er Tobias
Min alder er 14