Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
mhbr
Posts: 1
Joined: 23 Jan 2012, 12:37

Ansøgning

Post by mhbr »

mathias' ansøning...

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: Mhbr1

Alder: 14 år

Sted: Sydfyn, Korinth

Interesser: At være sammen med mine venner, Foldbold, Computerspil og XBOX 360. Jeg spiller for eksempel, Mordern Warfare 3, Black Ops, Forza Mortorsport 4, og så Minecraft selvfølgelig.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Ja, jeg har spillet mest singleplayer men også ret meget multiplayer. mest bare på servere som nogle af mine venner har lavet. ikke nogle store seriøse nogen som denne her.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem nogle venner der også spiller her på serveren Venner på serveren?

Skriv deres in-game nicks her. Vitus96, AbeNoob, Head0 og bjar2686

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine jeres server fordi den virker meget seriøs, og fordi folkene derinde virker meget troverdige og fordi jeg betrakter mig selv som en seriøs spiller, jeg har blandandet tænkt mig at bygge en by eller noget andet spændende . Jeg har også spillet på andre server fordi det er sjovere end at spille single player.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstår alle reglerne.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Godkendt.

Gammel ansøgning:
julemand101 wrote:
mhbr wrote:mathias' ansøning...

Dit Navn: Mathias

Dit Minecraft Navn: Mhbr1

Alder: 14 år

Sted: Sydfyn, Korinth

Interesser: At være sammen med mine venner, Foldbold, Computerspil og XBOX 360. Jeg spiller for eksempel, Mordern Warfare 3, Black Ops, Forza Mortorsport 4, og så Minecraft selvfølgelig.

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Ja, jeg har spillet mest singleplayer men også ret meget multiplayer. mest bare på servere som nogle af mine venner har lavet. ikke nogle store seriøse nogen som denne her.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem nogle venner der også spiller her på serveren

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her. Vitus96, AbeNoob, Head0 og bjar2686

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne bygge nogle fede ting og sådan. syntes også denne server ser helt vildt fed ud. Og så fordi jeg gerne vil spille sammen mine venner.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og forstår alle reglerne.
Lige en anelse mere og jeg vil sige god for den. Skriv fx lidt mere detaljeret hvorfor du vil ind på serveren og skriv fx hvad du har tænkt dig at bygge.
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning

Post by xcanner »

Fejlede testen på om man måtte ødelægge andres bygninger i PvP. Kan få en sidste test i morgen.
It's all about the community
Post Reply