Jeg har leget diktator, og indsat mig selv som formand for bankbestyrelsen, til at forvalte bankens overskud. Spørgsmålet er så om der er nok der interesseret i at indgå som bestyrelsesmedlem og være med til at forvalte bankens overskud.
Hvis der viser sig at være nok der er interesseret i at få lidt medbestemmelse, bliver det muligt at ansøge, mere information kommer, hvis det bliver nødvendigt.
Bankbestyrelsen
- xcanner
Bankbestyrelsen
It's all about the community
- miscje
Re: Bankbestyrelsen
Det lyder rigtig fristende! Jeg er bare bange for den begrænsede mængde tid jeg har til rådighed. Hvad skulle "arbejdsopgaverne" evt. være?
Jeg venter med at stemme til jeg lige hører dit svar.
Jeg venter med at stemme til jeg lige hører dit svar.
You stay classy
- Casper98dk
Ja jeg ved heller ikke rigtigt hvad det indebærer... En bedre forklaring ville være nice
- xcanner
Hvad laver man i en bestyrelse? Man sidder i møde og beslutter hvor pengene skal hen
Eneste opgave er at man skal være med til at beslutte, hvem der skal have andel i overskudet.
Eneste opgave er at man skal være med til at beslutte, hvem der skal have andel i overskudet.
- julemand101
Og til dem der har et personligt had mod mig så vil jeg ikke deltage i nogen af møderne og vil ej heller deltage i nogen af beslutningerne.
Så tænk over alle de ting i kan få ført igennem når jeg ikke sætter forhindringer op.
Så tænk over alle de ting i kan få ført igennem når jeg ikke sætter forhindringer op.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- miscje
Hehe, det lyder godt, Jule. Skal bankens penge bruges til at købe materialer på webauction til "byen" osv.?
You stay classy
- Gulerod
Er det ikke netop det bestyrelsen skal beslutte eller har jeg taget helt fejl?miscje wrote:Skal bankens penge bruges til at købe materialer på webauction til "byen" osv.?
- miscje
Jojo, selvfølgelig. Det var mere hvad, der var i tankerne med, at banken skal have et overskud. Altså hvad var idéen dengang priserne blev lavet.Gulerod wrote:Er det ikke netop det bestyrelsen skal beslutte eller har jeg taget helt fejl?miscje wrote:Skal bankens penge bruges til at købe materialer på webauction til "byen" osv.?
You stay classy
- xcanner
Ideen var at overskudet skulle komme "serveren"/spillerne tilgode.miscje wrote:Jojo, selvfølgelig. Det var mere hvad, der var i tankerne med, at banken skal have et overskud. Altså hvad var idéen dengang priserne blev lavet.Gulerod wrote:Er det ikke netop det bestyrelsen skal beslutte eller har jeg taget helt fejl?miscje wrote:Skal bankens penge bruges til at købe materialer på webauction til "byen" osv.?
- miscje
Okay, tænkte nok det var noget i den dur, men skulle lige være sikker. Nu har jeg sagt ja tak.
You stay classy