HD mod mix pack
- atlem
- Wufei
Re: HD mod mix pack
Selv er jeg ikke så meget for HD texture packs, hvor det ser alt for realistisk ud. Det må godt have en lidt "cartoonish" / RPG fornemmelse over det, men den vandeffekt ser virkelig nice ud! Og jeg kan ikke lade være med at lægge mærke til den "blueprint" der ligger på den workbench
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
- atlem
- Wufei
HAHA! Ja havde jeg brugt din texture pack, havde jeg helt klart ikke valgt at bruge en workbench som mønster på gulvet!
Det kan være jeg/vi skal sætte et lille info skilt op med oplysninger om, hvilke texture packs vi anbefaler man ser vores kreationer med
Det kan være jeg/vi skal sætte et lille info skilt op med oplysninger om, hvilke texture packs vi anbefaler man ser vores kreationer med
- atlem
- Wufei
Ja jeg har haft lidt små travlt på arbejdet og da serveren var nede, holdt jeg en lille pause og fokuserede på mit SPatlem wrote:hadde vert kult om eg kunne stjele din wind mølle og ditt fyrtårn eller om du event tatt turen til meg og plasert det der selv ? liker dei veldig godt
ditt navneskilt vil komme på som designer vist eg bygger det.
bdw lengesiden du har vert innom serveren nå?
Men jo jeg kan godt kigge forbi dit område og lave en tilsvarende mølle og fyretårn Jeg havde dog selv lidt planer om at de skulle indgå i mit projekt på serveren nede ved mine pagoder, men vi er jo ikke så langt fra hinanden
Hvis du står for materialet, så gir jeg en hånd og blueprints.