MarkusGK. Klage over ban
Til Julemand
Jeg skulle ud og spise og lige før det går mit intanet hel af mok og så slå jeg ud i luften og så rammer jeg en redstone og jeg skynder mig og sæt den igen så kigger jeg ned og der løber vand nd så skriver jeg hvad sker der! og det gør mobilmandk også og jeg prøver og løbe ned og stoppe det men det når jeg ikke så Skriver Julemand Farvel og jeg skriver den gik igang. også Står der jeg er blivet banndet og så gik jeg lidt Amok og kunne ikke tale for jeg viste jeg ville sige noget dumt på Mumble til Julemand og så Siger Farvel fra Mumble og så sidder jeg her og skriver den her. Hilsen MarkusGK / Markus
Farmen
-
Re: Farmen
+ Undskyld hvis der er stave Fejl for jeg er ordblind.
Hilsen MarkusGK / Markus
Hilsen MarkusGK / Markus
- julemand101
Jeg er ved at tjekke fakta omkring din sag. Kommer snart med mere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Men jeg ville sige mange mange gange undskylde, at jeg kom til at fjerne en Redstone. Og jeg ville lige også sige at jeg kan godt forstå at man har haft en aftale og så man ikke holder den. men det var ikke med vejle og siger mange mange undskyld igen.
Hilsen MarkusGK / Markus
Hilsen MarkusGK / Markus
- julemand101
Udmærket jeg har set på sagen og har tjekket dine forklaringer op imod serverloggen og andre logs vi har kørende der holder styr på server lag.
Først og fremmest kan jeg ikke se nogen steder at du skulle have oplevet noget lag omkring det sted du står. Det kan desuden så ikke være internettet der er skyld i dit lag eftersom Minecraft ikke giver samme slags lag som ved CS hvor man føler men hopper lidt frem og tilbage. I Minecraft kan du frit gå rundt under lag men blokke du placerer vil komme tilbage igen. Dette ved du temmelig sikkert allerede da du har spillet det meget længe.
Derimod virker det mere sandsynligt at du computer har været belastet og du derved har haft det man kalder frame drops. Men at begynde at slå ud i luften ved frame drops er yderst unormal opførsel da man meget nemt kan registrere dette blot ved at bevæge musen. Desuden forklarer det ikke hvorfor du står oppe på den redstone konstruktion.
Men lidt facts omkring hvad der skete set fra serverloggen og ud fra min egen betragtning:
Hvad jeg også hæfter mig ved er at du intet har at gøre der du står. Jeg kan se på blockloggen at du ikke har lavet noget i lang tid og det første du så vælger at gøre efter 30 min uden blokaktivitet er at du vælger at fjerne noget meget vigtigt redstone et sted hvor du intet har at gøre. Og jeg har været ved at tjekke redstone konstruktionen og der er ganske enkelt ingen grund til at rode med det. Det er sat perfekt op.
Samtidig skal det siges at jeg kender dig efterhånden ret godt både fra Minecraft, Mumble og Battlefield 3 og du er lige præcis typen der elsker at blære dig med dine bedrifter og forsøger at bevæge dig over på grænsen af hvad der er tilladt. Derfor er det meget underligt at det lige præcis er dig der kommer til at aktivere den her konstruktionen som jeg kort tid før FORBØD dig i at aktivere uden tilladelse fra mig eller xcanner. Jeg kan sagtens forestille mig hvor tiltrækkende det er at stå ved så stor en kornfarm som er forbudt at høste og så lige lave et lille "uheld" der får den til at høste. Og den eneste på serveren jeg kender som kunne finde på at falde for sådan en fristelse er sjovt nok dig.
At du så på Mumble først virker meget selvsikker og bliver pludselig usikker efter jeg forklarer at jeg HAR fundet ud af du fjernede det redstone gør mig bare endnu mere sikker på at jeg har truffet en korrekt afgørelse i denne her sag. Det virker kort sagt som om du ikke lige havde gennemtænkt din plan og du bliver ret overrasket over vi kan se den slags informationer (hvilket undre mig da du har været herinde længe). Din "kunne ikke tale for jeg viste jeg ville sige noget dumt på Mumble til Julemand" er desuden kun noget der gælder hvis man skal til at digte en forklaring. Hvis du intet har at skjule så vil du ikke have følelsen af "jeg kommer måske til at sige noget dumt".
Årsagen til den hårde straf er at du brød en klar aftale mellem dig, mig og xcanner. Aftalen kan du ikke have glemt da den blev lavet ca. 30 min før du lavede dit lille "uheld". Den slags brud på aftaler ser vi meget hårdt på da vi derved ikke kan stole på spilleren og derved heller ikke stole på at spilleren overholder de andre regler.
Du er derfor banned fra serveren, Mumble samt vores Battlefield 3 Platoon (er kun for medlemmer af crafters.dk). Dit ban vil selvfølgelig blive revurderet hvis du kan komme med en ordentlig undskyldning men som jeg ser sagen så har du ikke gjort andet end at løjet overfor mig.
Først og fremmest kan jeg ikke se nogen steder at du skulle have oplevet noget lag omkring det sted du står. Det kan desuden så ikke være internettet der er skyld i dit lag eftersom Minecraft ikke giver samme slags lag som ved CS hvor man føler men hopper lidt frem og tilbage. I Minecraft kan du frit gå rundt under lag men blokke du placerer vil komme tilbage igen. Dette ved du temmelig sikkert allerede da du har spillet det meget længe.
Derimod virker det mere sandsynligt at du computer har været belastet og du derved har haft det man kalder frame drops. Men at begynde at slå ud i luften ved frame drops er yderst unormal opførsel da man meget nemt kan registrere dette blot ved at bevæge musen. Desuden forklarer det ikke hvorfor du står oppe på den redstone konstruktion.
Men lidt facts omkring hvad der skete set fra serverloggen og ud fra min egen betragtning:
- Den seneste handling med blocks du foretog dig FØR "uheldet" var 18:02:27 (du satte en dirt blok).
- Du fjerner 2 stykker redstone henholdsvis 18:32:36 og 18:32:35. Altså ca. 30 min efter din seneste handling med blocks.
- Du skriver "What!" klokken 18:33:01. Der er intet i loggen om at du placerer nogen blokke.
- Kl. 18:33:29 skriver du "Hvad man!".
- Du pløjer to stykker jord kl. 18:33:56 og kl. 18:34:05.
- Da jeg siger du er banned skriver du meget hurtigt "Det Gik bare igang!" kl. 18:34:18.
- Jeg kommer på Mumble og vil tale med dig. Du er meget hurtig med at forsøge at komme med en forklaring men jeg afbryder dig og spørger direkte hvorfor du fjernede det redstone. Du bliver kort sagt meget mundlam og begynder at stamme og tale med dig selv og virker generelt meget usikker. Jeg spørger dig igen og du begynder langsomt at komme med en forklaring som om du er ved at strikke den sammen. Da jeg tydeligt kan høre at du er i gang med at improvisere vælger jeg at ban dig fra Mumble da jeg ikke mener der er mere at tale om.
Hvad jeg også hæfter mig ved er at du intet har at gøre der du står. Jeg kan se på blockloggen at du ikke har lavet noget i lang tid og det første du så vælger at gøre efter 30 min uden blokaktivitet er at du vælger at fjerne noget meget vigtigt redstone et sted hvor du intet har at gøre. Og jeg har været ved at tjekke redstone konstruktionen og der er ganske enkelt ingen grund til at rode med det. Det er sat perfekt op.
Samtidig skal det siges at jeg kender dig efterhånden ret godt både fra Minecraft, Mumble og Battlefield 3 og du er lige præcis typen der elsker at blære dig med dine bedrifter og forsøger at bevæge dig over på grænsen af hvad der er tilladt. Derfor er det meget underligt at det lige præcis er dig der kommer til at aktivere den her konstruktionen som jeg kort tid før FORBØD dig i at aktivere uden tilladelse fra mig eller xcanner. Jeg kan sagtens forestille mig hvor tiltrækkende det er at stå ved så stor en kornfarm som er forbudt at høste og så lige lave et lille "uheld" der får den til at høste. Og den eneste på serveren jeg kender som kunne finde på at falde for sådan en fristelse er sjovt nok dig.
At du så på Mumble først virker meget selvsikker og bliver pludselig usikker efter jeg forklarer at jeg HAR fundet ud af du fjernede det redstone gør mig bare endnu mere sikker på at jeg har truffet en korrekt afgørelse i denne her sag. Det virker kort sagt som om du ikke lige havde gennemtænkt din plan og du bliver ret overrasket over vi kan se den slags informationer (hvilket undre mig da du har været herinde længe). Din "kunne ikke tale for jeg viste jeg ville sige noget dumt på Mumble til Julemand" er desuden kun noget der gælder hvis man skal til at digte en forklaring. Hvis du intet har at skjule så vil du ikke have følelsen af "jeg kommer måske til at sige noget dumt".
Årsagen til den hårde straf er at du brød en klar aftale mellem dig, mig og xcanner. Aftalen kan du ikke have glemt da den blev lavet ca. 30 min før du lavede dit lille "uheld". Den slags brud på aftaler ser vi meget hårdt på da vi derved ikke kan stole på spilleren og derved heller ikke stole på at spilleren overholder de andre regler.
Du er derfor banned fra serveren, Mumble samt vores Battlefield 3 Platoon (er kun for medlemmer af crafters.dk). Dit ban vil selvfølgelig blive revurderet hvis du kan komme med en ordentlig undskyldning men som jeg ser sagen så har du ikke gjort andet end at løjet overfor mig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
-
Her vil jeg så sige at det er min måde og skrive på What og alle de ting fordi sån er jeg når der skal skrive hurtigt. fordi jeg købt Minecraft det var fordi at komme ind på Crafters.dk Fordi jeg vil spille med mine venner. og jeg ved godt at du kan se ALT hvad jeg laver på server fordi jeg er også den Computer nørd der laver alt mugelidt og jeg Kør server på CSS og CS og alt muglige spil for jeg er er med i en Intanasional Clan Der kører her i EU og der er alle mugelige slags af spiller og min far kør en Politi Stykke Gruppen SSR. Han lærer mig alt mugeligt inde for Computer og nogen af hans venner. Men jeg ville bare lige sige at jeg er ikke den der er ikke ved noget om Computeren. Fordi det er min fritid og det eneste jeg vil være det er Noget inde for IT For Politi så jeg kan godt lig Computer og det eneste spil der indtraser mig for det meste er Minecraft.
Hilsen MarkusGK / Markus
Ps. Svar ikke mere for idag
Hilsen MarkusGK / Markus
- julemand101
Det der er komplet sort snak og jeg aner ikke hvad pokker jeg skal få ud af information i dit indlæg. Det er fint nok at det er din måde at skrive på men det ændre på ikke på alle de andre detaljer jeg kommer med.MarkusGK wrote:Her vil jeg så sige at det er min måde og skrive på What og alle de ting fordi sån er jeg når der skal skrive hurtigt. fordi jeg købt Minecraft det var fordi at komme ind på Crafters.dk Fordi jeg vil spille med mine venner. og jeg ved godt at du kan se ALT hvad jeg laver på server fordi jeg er også den Computer nørd der laver alt mugelidt og jeg Kør server på CSS og CS og alt muglige spil for jeg er er med i en Intanasional Clan Der kører her i EU og der er alle mugelige slags af spiller og min far kør en Politi Stykke Gruppen SSR. Han lærer mig alt mugeligt inde for Computer og nogen af hans venner. Men jeg ville bare lige sige at jeg er ikke den der er ikke ved noget om Computeren. Fordi det er min fritid og det eneste jeg vil være det er Noget inde for IT For Politi så jeg kan godt lig Computer og det eneste spil der indtraser mig for det meste er Minecraft.
Hilsen MarkusGK / Markus
Men jeg er sådan set ligeglad med hvorfor du købte Minecraft. Du brød en klar aftale med to admins på serveren og du opførte dig ikke særligt overbevisende da du blev holdt op imod beviserne. Da du ikke er kommet med en forklaring der er sandsynlig i henhold til det der er sket så kan jeg ikke se nogen grund til at ændre på dit ban.
(og læs nu dine indlæg igennem og skriv et indlæg der passer til den klageguide der er skrevet. Du har skrevet flere indlæg her på forummet og der er ikke et eneste hvor jeg tænker "han er ordblind". Derfor tag det helt roligt og skriv så det til at forstå. Det gør din sag meget bedre.)
- GaleGert
da dette skete på min farm så vil jeg ikke klage over Markus. Redstone systemet er ikke helt færdigt og det er derfor nemt at komme til at ødelægge et stykke istedet for at trykke på håndtaget. Jeg vil derfor vis det er op til mig ikke anmelde ham for ulykken. Han har været til stor hjælp med at bygge farmen uden at spørge om noget for at hjælpen. jeg vil der imod takke ham for hjælpen og håbe at se ham inde igen
- julemand101
Han måtte ikke bruge håndtaget så jeg er ligeglad med om det er nemt at ødelægge redstone delene. Han var blevet pålagt en meget præcis besked om at farmen IKKE måtte benyttes uden tilladelse fra mig eller xcanner fordi vi skulle tjekke hvor meget lag den ville give på serveren. Desuden var det 3-5 blokke væk fra håndtaget der blev smadret redstone.GaleGert wrote:Vis dette skete på min farm så vil jeg ikke klage over Markus. Redstone systemet er ikke helt færdigt og det er derfor nemt at komme til at ødelægge et stykke istedet for at trykke på håndtaget. Jeg vil derfor vis det er op til mig ikke andmelde ham for ulykken