http://www.youtube.com/watch?v=Hz_zx47e ... AAAAAAAAAA
http://www.youtube.com/watch?v=uLvNBB5k ... AAAAAAAAAA
http://www.youtube.com/watch?v=AFszBz9y ... AAAAAAAAAA
Disse burde sige alt, men for at opsummere, world max height bliver 252, testificate reprodusere hvis alle husene ikke er fulde, zombier "invadere" så de kan smadre døre, tager lidt tid, og sådan, og de angriber ofte testificate villages... No where is safe men det med zombies er kun på hard (ved ikke hvordan det fungere i SMP men håber da at det kommer i PvP!
Sidst men ikke mindst, LAMPER!!! (WOOT!!!) det vi alle har ventet på længe! en glowstone lignende ting, der tænder hvis det får redstone! loft lamper er nu meget lettere at lave!
Håber i læser dette og finder det spændende, ellers kommer der en længere ting i avisen.
-Ses ingame
EDIT: jeg var helt ved at glemme JUNGLE, ny og awesome biome med nye slags træer.
AI på skeletons er bedre, de løber væk fra dagslys (så de ikke brænder)
AI i zombier er også bedre, men den fejler på halfsteps...
Der er kommet en ny mob (fatter ikke hvorfor, de burde bruge tid på at give nogle af de ting de allerede har lavet, mening. men det er bare min mening) en kat, som skræmmer creepers væk!
sidst men ikke mindst, dobbel døre skulle virke med redstone...
Næste update= en god update!
- Casper98dk
Næste update= en god update!
Last edited by Casper98dk on 16 Feb 2012, 09:20, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: Næste update= en god update!
Synes vi glemmer mange andre ting. Fx vil dobbeltdøre blive langt nemmere at styre (så vidt jeg kan se skulle de ikke længere opføre sig tåbeligt når der kommer redstone på dem). Der er også ny mob (kattelignende ting) samt jungle. Sidst er der også forbedret AI på alle mobs.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
julemand101 wrote:Synes vi glemmer mange andre ting. Fx vil dobbeltdøre blive langt nemmere at styre (så vidt jeg kan se skulle de ikke længere opføre sig tåbeligt når der kommer redstone på dem). Der er også ny mob (kattelignende ting) samt jungle. Sidst er der også forbedret AI på alle mobs.
Ja det havde jeg ikke skrevet med da det var en langt ældre sneakpeak (eller hvad det nu er de hedder) men jeg er ret sikker på jeg har skrevet det *editer det ind*
- xcanner
Det er så 256 For lige at sætte det i perspektiv, så er der plads til at bygge 2 worldtree's oven på worldtree, og der vil stadigvæk 10 blocks til limit.Casper98dk wrote: Disse burde sige alt, men for at opsummere, world max height bliver 252
It's all about the community
- Nemisisdk
glæder mig allerede til en højre verden
- Kachuu
Upper Sky City inc!
nuværende Sky City bliver så Slum City
nuværende Sky City bliver så Slum City
Negative abelort kachuu - ChristinaKipker.
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
Hvis jeg virker sur og negativ, så tænkt på det på denne måde: Jeg er sur og negativ - Så i ikke behøves at være det !
- Casper98dk
xcanner wrote:Det er så 256 For lige at sætte det i perspektiv, så er der plads til at bygge 2 worldtree's oven på worldtree, og der vil stadigvæk 10 blocks til limit.Casper98dk wrote: Disse burde sige alt, men for at opsummere, world max height bliver 252
Har en dårlig hukommelse Det er jeg sgu ked af, men det gør ikke den store forskel på mit budskab: " ENDELIG LAVER DE VERDENEN STØRRER! WOOT (undskyld caps men det var den bedste måde at udtrykke min glæde)"
jeg har det sådan lidt "Vores lille minecraft er ved at være voksent :´)"
Glæder mig sgu.
ses ingame
- MemorianX
Så mangler vi bare lige at sky world bliver importeret ind oven på normal world
- Marcus007363
Hvis det da er muligt lyder det da rimelig fedt men tror ikke det vil blive muligtMemorianX wrote:Så mangler vi bare lige at sky world bliver importeret ind oven på normal world
(y)
- julemand101
Har faktisk snakket med xcanner omkring denne idé og vi blev enige om at der er et problem. Hvem vil bo under sådan en ø? Der vil konstant være mørke og generelt en meget dårlig grundværdi. Der vil ret sikkert være nogen der bliver sure hvis de bliver "nabo" til sådan en sky world ø.Marcus007363 wrote:Hvis det da er muligt lyder det da rimelig fedt men tror ikke det vil blive muligtMemorianX wrote:Så mangler vi bare lige at sky world bliver importeret ind oven på normal world
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.