At importere sky world ind i normal ville også være imod reglerne, man må jo ikke bygge ting der ikke kan flyve af sig selv i normal
men det var nu også mest ment som en joke, noget man kunne gøre var at (vist det er muligt) er at udvide normal kortet i en bestem retning og så ligge skyworld hen over det nye land.
Næste update= en god update!
- julemand101
- Posts: 3327
- Joined: 06 Nov 2010, 19:12
- Location: Brabrand
- Contact:
Re: Næste update= en god update!
Kan ikke lade sig gøre da Mojang har fjernet den kode fra spillet der laver skyworld (er lavet om til "The End"). Så skal man ud og finde nogle plugins til serveren der kombinerer den gamle kode og en værre masse bøvl. Tror bare det nemmeste er at droppe de planer.MemorianX wrote: men det var nu også mest ment som en joke, noget man kunne gøre var at (vist det er muligt) er at udvide normal kortet i en bestem retning og så ligge skyworld hen over det nye land.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- MemorianX
- Posts: 123
- Joined: 07 Nov 2010, 14:06
Re: Næste update= en god update!
Helt sikkert nemmest bare at droppe det
Men var nu heller ikke meningen at der skulle generes et nyt skyworld, men at det allerede eksisterende skyworld skulle importeres ind via noget world editor men ja sikkert stadig en masse arbejde der ikke kan betale sig
Men var nu heller ikke meningen at der skulle generes et nyt skyworld, men at det allerede eksisterende skyworld skulle importeres ind via noget world editor men ja sikkert stadig en masse arbejde der ikke kan betale sig